Gå til innhold

Guitar Hero III til 399,- på Rema?


Spill&Dill

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Typen til søstra kjøpte dette idag, ringte nettopp og lurte på hvordan han fikk byttet språk til Norsk\Engelsk. Virker som om spillet er på tysk, mens bruksanvisningen var på Norsk.

 

Noen som har glemt å bytte ut spillet, eller forventer de at folk kan tysk?

 

Andre som har opplevd det samme ?

Lenke til kommentar
Koster det samme på Elkjøp :) Gjelder 360/PS3/wii utgaven både på nett og i butikk

problemet er at de ikke har den (360) på lager hverken på nett eller i butikk.(til 399) men derimot til 599kr så har de den. artig markedsføring...

 

Jeg kjøpte idag på rema1000, skal også få igjen 200 kr hos elkjop fordi jeg kjøpte den forrige gitaren der for kun 1 uke siden. (prisgarantien)

Endret av audi_a8
Lenke til kommentar
Koster det samme på Elkjøp :) Gjelder 360/PS3/wii utgaven både på nett og i butikk

problemet er at de ikke har den (360) på lager hverken på nett eller i butikk.(til 399) men derimot til 599kr så har de den. artig markedsføring...

 

Jeg kjøpte idag på rema1000, skal også få igjen 200 kr hos elkjop fordi jeg kjøpte den forrige gitaren der for kun 1 uke siden. (prisgarantien)

 

Ikke på lager til den prisen? Gjelder vel bare noen Elkjøp butikker det da sikkert? Elkjøp her jeg bor (Dombås) har plenty på lager å framme i butikken til 399 :)

Lenke til kommentar
Typen til søstra kjøpte dette idag, ringte nettopp og lurte på hvordan han fikk byttet språk til Norsk\Engelsk. Virker som om spillet er på tysk, mens bruksanvisningen var på Norsk.

 

Noen som har glemt å bytte ut spillet, eller forventer de at folk kan tysk?

 

Andre som har opplevd det samme ?

 

 

noen som har hørt noe mere om dette?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...