Gå til innhold

Transformers: Revenge of the Fallen awesomeness-tråd


Dotten

Anbefalte innlegg

Jeg ser virkelig fram til denne, men spenningen kan på ingen måte måle seg mot den jeg hadde i forkant av den for to år siden (som jeg endte opp med å se på kino 3 ganger).

 

Det jeg imidlertid kunne ønske var at dem på et eller annet punkt klarte å score inn et lite hint av det gamle temaet fra tegnefilmene. Vi fikk høre transformlyden flere ganger i den forrige (som forøvrig nesten ga meg en liten klump i halsen). Nå kunne jeg veldig godt tenke meg å høre, om bare bittelitt av, melodien fra Robots in Disguise.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nytt om plottet i filmen:

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
When the story begins, the Autobots and the military have been waging a secret war against the Decpticons. As more of the giant robots continue to resurface, though, it becomes apparent the Transformers have been part of Earth’s history for longer than they’d led mankind to believe. One group of bureaucrats even womders if the Decepticons are only appearing because of the Autobot presence. Desperate not to leave Earth undefended, Optimus Prime turns to Sam and asks him to become a human advocate, someone who will convince mankind that the Autobots should be allowed to saty. Sam refuses to believe he can help, though, wanting to go to college and live a normal life - as normal as possible with the strange thoughts and visions that have haunted him since being exposed to the All Spark’s primal energies two years earlier. Alas, Sam’s refusal will have harsh consequences for himself, the Autobots and possibly the entire world. The Decepticons fallen leader, Megatron has been resurrected and brings with him an ancient evil from the Transformers own history.

 

“All great sequels have an incredibly frightening bad guy,” says Kurtzman, amending their earlier list of traits, “who challenges your hero in a way that is unique,” They found such a character in the comic-book Transformers mythology, a primordial creature known only as The Fallen. “He was one of the first Transformers. He was Lucifer. He was the fallen angel. And it just felt like a great place to come from.”

 

Syntes det bare høres bedre og bedre ut dette her. Har aldri forventet noe mer enn mer prime-time action og skikkelig popcorn-moro. Men her har de strukket seg litt lengre for å gi et skikkelig plot. En finfin bonus.

 

Er spent på hva Ehren Kruger har hatt å tilføye de to andre skribentene. Skrevet alt fra solide filmer som The Ring og Arlington Road, men også mindre gode filmer som Scream 3 og The Brothers Grimm.

Lenke til kommentar

Tro hva Michael " Awesome Kaboom" Bay ville gjort uten sine eksplosjoner?

 

For Transformers: Revenge of the Fallen, Michael Bay contacted the folks at Guinness before a shot involving 500 gallons of gasoline. He now holds the world record for biggest screen explosion featuring an actor in history. Said that actor: "I felt my organs shake."

Endret av Montag
Lenke til kommentar

Kommet nyheter.

 

 

Hadde hørt ryktene, men håpet lenge at det ikke skulle være sant:

There was the first scene in the film for the nubile Mikaela Banes (Megan Fox) and of course she was wearing very little and posed like a grease-monkey hottie on a garage pin-up poster. "Of course we had to get that out of the way," Bay said with mock resignation. There was plenty more of Fox in seductive mode and a romantic rival as well -- at Princeton, a curvy mystery girl pounces on Sam in his dorm-room but there's something a little alien about her. Maybe it's the nasty steel tail that suddenly emerges from under her skirt like a scorpion's stinger.

 

 

ellers et kult bilde av Sideswipe

 

 

sideways_pose2_3k_sm.jpg

 

Endret av georgios
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Fikk tak i scoret!! :thumbup:

 

Har hørt gjennom det et par ganger nå, dette gleder jeg meg til. Hører tydelig at det ikke er bare Jablonsky som har gjort jobben. Hans Zimmer har co-produsert musikken, og man hører godt elementer av Con Air, The Rock og Gladiatoren i det - Samtidig som man også hører mange elementer fra forrige films score (temaer o.l).

Endret av Gurglemuffin
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...