Gå til innhold

Transformers: Revenge of the Fallen awesomeness-tråd


Dotten

Anbefalte innlegg

Transformers: Revenge of the Fallen er den etterlengtede oppfølgeren til 2007's råeste actionfilm. Bay er tilbake i god stil og hypen er igang. Første tv-spot viser Prime-Time, gigantiske roboter og selvfølgelig eksplosjoner som bare Bay kan.

 

Se filmen hos Youtube

 

 

Dette er tråden for alle forvokste småbarn som gleder seg til nok en actionfylt og artig kinoopplevelse. Kynikere, Shia-hatere og alle andre er selvfølgelig også velkommen, det skulle bare mangle.

 

Skal etterhvert få til et (forhåpentligvis) skikkelig informativt førsteinnlegg med alt av teasere, tv-spots, bilder m.m. som kommer.

 

Prepare for awesomeness :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Så etter trailer for denne for ikke lenge siden, men fant ikke noen da. Men ser ikke ut som at den skal bli noe dårligere denne enn den første :) Gleder meg til å få se eneren igjen nå snart når jeg får skaffet meg den på Blu-Ray og nyte den i HD- bilde og lyd der vi virkelig får testet veggene i huset :p

 

Dette er noe jeg virkelig håper blir like bra i "Revenge of the Fallen"! :D Gleder meg til denne kommer.. til sommeren?

 

Mvh Olav B, G ;)

Lenke til kommentar

Tipper teaseren eller evt. trailer ender opp med å være mer en mer orgasmisk opplevelse enn filmen i seg selv. All hypingen bidrar selvsagt. Slik var det ihvertfall med den første filmen. Nakkehår reiste seg og sikkelet rant da jeg så traileren for første gang på kino, mens filmen var et eneste langt gjesp og sidemannen måtte hindre meg i å falle i søvn minst en gang.

Lenke til kommentar
Og den andre var kanskje denne? :tease:

 

Grøss, det var forresten en gyselig gif - håper jeg slipper å se den flere ganger.

 

 

Into The Wild var den andre. Eller Das Leben der Andern, er for lat til å sjekke hvilken som kom i 2007 og hvilken som kom i 2006. Men temmelig sikker på det er førstnevnte.

 

Den gifen må vi selvfølgelig kjøpe opp og føres inn i forumets egen smileyarkiv :green:

 

Jeg er så glad vi har Michael Bay til å servere slikt som dette. Det sikrer nødvendig bredde i filmuniverset og det sikrer at alle forvokste mannfolk kan kose seg med popcorn og crash boom bang. Jeg håper denne oppfølgeren blir like artig.

Endret av Dotten
Lenke til kommentar
Første filmen var en av to tierfilmere fra 2007.

 

post-15355-1233520442.gif

Og den andre var kanskje denne? :tease:

 

Grøss, det var forresten en gyselig gif - håper jeg slipper å se den flere ganger.

 

Hm

 

oops

 

post-8575-1233521729.gif

 

tralala

 

ooops

 

post-8575-1233521729.gif

 

 

Synd det ikke er lov med bilder i signaturen... for da hadde jeg glatt hatt den gif'en :tease:

 

 

Gleder meg stort til Revenge of the Fallen! Transformers var en av de store kinohøydepunktene i 2007, ingen tvil om noe annet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...