Gå til innhold

Gamer.no forlater Tek.no-nettverket


Anbefalte innlegg

A-pressen har tidligere hatt en formålsparagraf som sier at de skal fremme arbeiderbevegelsens grunnverdier. Er det den du sikter til?

 

De har, som du er inne på, endret den:

 

http://www.journalisten.no/node/11153

 

Noe som forsåvidt er greit nok. Media bør være uavhengig (og om ikke være klar på hvor deres lojalitet ligger). Ser ikke hvorfor dette skal utvikle seg til å bli en politisk diskusjon rundt det redaksjonelle. Så lenge Tek-nettverket beholder integriteten på det området så er jeg fornøyd.

 

(Off topic: For de som er interessert i mediehistorie kan Norsk Medie-Historie, som er kommet i 2. opplag - anbefales)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei,

 

Først vil jeg takke for alle støtteerklæringene vi har fått her i tråden til nå. Det er rett og slett overveldende og rørende å se så mange varme tanker fra brukere som har fulgt oss siden 2001, og det gir redaksjonen en voldsom motivasjon og drivkraft til å starte opp nye Gamer.no så raskt som mulig.

 

mm.

 

At dere nå har valgt å skille lag ser jeg på som utelukkende positivt, slik det nå hadde utartet seg så jeg som negativt for oss som "lever og ånder" for spill. Det ble mye rør og innblanding fra deler av forumet som overhodet ikke "brant" for spilldelen.

 

Som trofast leser siden starten kan jeg ikke annet enn å gi min fulle støtte til Gamer.no, jeg gleder meg til å følge dere videre.

 

Godt arbeid belønnes alltid :)

Lenke til kommentar
De har endret den:

 

http://www.journalisten.no/node/11153

 

Noe som forsåvidt er greit nok. Media bør være uavhengig (og om ikke være klar på hvor deres lojalitet ligger). Ser ikke hvorfor dette skal utvikle seg til å bli en politisk diskusjon rundt det redaksjonelle. Så lenge Tek-nettverket beholder integriteten på det området så er jeg fornøyd.

 

(Off topic: For de som er interessert i mediehistorie kan Nord Medie-Historie, som er kommet i 2. opplag) anbefales)

 

Det er derfor jeg skriver «tidligere». Nå må du følge med Dotten ;)

Lenke til kommentar
De har endret den:

 

http://www.journalisten.no/node/11153

 

Noe som forsåvidt er greit nok. Media bør være uavhengig (og om ikke være klar på hvor deres lojalitet ligger). Ser ikke hvorfor dette skal utvikle seg til å bli en politisk diskusjon rundt det redaksjonelle. Så lenge Tek-nettverket beholder integriteten på det området så er jeg fornøyd.

 

(Off topic: For de som er interessert i mediehistorie kan Nord Medie-Historie, som er kommet i 2. opplag) anbefales)

 

Det er derfor jeg skriver «tidligere». Nå må du følge med Dotten ;)

 

Formuleringen ble vel endret rett før du quotet. Det var ment som en støtte, å hevde A-pressen må støtte venstresiden (slik man fikk inntrykk av) ble litt feil syntes jeg.

 

hvem har kronet gamer.no til – Norges største spillnettsted – ? gamer har ikke akuratt titalls flere spillanmeldelser enn andre spillnettsider

 

Det er vel snakk om antall lesere vil jeg tenke meg.

Lenke til kommentar
Da kan man heller si det slik at gamer.no har nytt godt av resten av deltakerne i nettverket.

Tja, det finner vi jo ut nå som Gamer.no går sine egne veier. ;) Og alle nettsteder nyter godt av besøkstall fra referanser på andre sider. Sammarbeidet med Dagbladet har sikkert hatt en del å si for økte besøkstall. Om Gamer.no kommer til å miste besøkende etter løsrivelsen gjenstår å se.

Lenke til kommentar
Formuleringen ble vel endret rett før du quotet. Det var ment som en støtte, å hevde A-pressen må støtte venstresiden (slik man fikk inntrykk av) ble litt feil syntes jeg.

 

???

 

Jeg påpekte at dette var tilfellet, ja.

 

Det var for å støtte opp om uttalelsen din med konkret informasjon (slik at det ikke ble påstand mot påstand om hva A-pressen står eller ikke står for).

Lenke til kommentar

Spillforumet var grunnen til at jeg ble medlem av Diskusjon.no, og kommer nok i første omgang til å holde meg her.

Muligheten til å diskutere alt og ikke bare spill er hva som gjør dette forumet så bra, og jeg har vel mine tvil for at forumet til nye Gamer.no vil noen gang få samme posisjon som dette forumet.

 

Det som er å håpe er at Gamer kanskje ved å stå alene får en jevnt over høyere kvalitet enn hva jeg personlig synes de har klart å holde de senere årene, og kanskje blir en aktuell spillside i stedet for å bringe gamle nyheter en dag etter alle andre.

Lenke til kommentar

Og der var Gamer.no tatt ned.

 

Object not found!

 

The requested URL was not found on this server. The link on the referring page seems to be wrong or outdated. Please inform the author of that page about the error.

 

If you think this is a server error, please contact the webmaster.

Error 404

www.gamer.no

Fri Jan 30 13:40:05 2009

Apache/2.2.3 (Linux/SUSE)

 

Eller er det lenge siden? :p

Lenke til kommentar

Skjedde det så raskt? Det var kjedelig.

 

EDIT:

Jeg skulle til å lese Killzone 2 annmeldelsen... hvor i .... kan jeg lese den nå?

 

Ant. noen som eier domenet gamer.no som har vært ute å bedt om å endre DNS pekere for gamer.no. Men det var jo litt rar "timing" og endringen må da ha blitt bestilt i går.

 

Aner litt "grudge" her siden ting virker å skje raskt og uten å virke teknisk planlagt fra begge sider.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...