Gå til innhold

Hiphop-tråden 2.0 - Les reglene på side en først.


ehs5

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-3t93k9

Trist, liker musikken du har postet(Selvom mye av musikken jeg hører på er ekstremt ukjent og ingen på skola jeg går på rap, men). Håper du angrer deg og kommer tilbake :)

Lenke til kommentar

diskusjon.no er ikke hva det en gang var, og det samme gjelder dessverre for hiphoptråden. Kvaliteten har gått merkbart ned (eller også har jeg blitt gammal.) Fansa mine har sikkert lagt merke til at jeg er langt fra så aktiv her som jeg var før og jeg har nå kommi fram til at jeg skal pensjonere meg fullstendig herfra. Jeg har hatt noen fine år her, snart fem, men alt tar slutt.

 

 

Takk for mange år med mye spennende hiphop. Jeg har roet meg betydelig selv med forumbruken. Når alt kommer til alt, så tror jeg at det kanskje er like mye jeg selv som har forandret meg. Ønsker deg lykke til i verden, hvor du enn står og hvor du enn går :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9

Hei!

Nå har jeg leta i eeevigheter etter en sang som jeg husker ble posta her en gang.

Den hadde store artister, jeg veit eminem var med i den + andre store artister (tør ikke si navn, men det kanskje dere kan tenke dere til?)

Musikkvideoen var i svart-hvitt, og filma sånn skrått ovenfra der artistene stod og rappa sammen.

 

Help? :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...