Gå til innhold

Hiphop-tråden 2.0 - Les reglene på side en først.


ehs5

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-105082

Haha, mange keep it real!-folk som får knust hjertene sine nå, ja. :wee:

 

Ja, absolutt.

 

Raekwon - Rockstars & Smoking Barrels ft. Inspectah Deck, GZA

 

 

Inspectah Deck er helt vill i denne låta.

Endret av medlem-105082
Lenke til kommentar

M.O.P, Tommy Tee & Jesse Jones i Trondheim førstkommende lørdag. Billetter kjøpes her, og jeg antar at Thend slår følge(?).

Han skal hitover. :wee:

 

P.S. jeg er ny her, så hvordan legger man inn youtube-klipp

[media]*Youtube-link*[/media]

Tror du bør lese reglene for posting. Triple-post? Godt jobba.

Rapporter neste gang, så kommer jeg til unnsetning. :)

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

Hvis rae og biebz klarer å mekke en god låt så ser jeg ingen grunn til å grine over collaben. Klaging fra pretensiøse hipstere er ikke noe nytt.

 

Greit nok det, men jeg forventet i alle fall ikke at samme karen som var med på den legendariske låta CREAM (som er litt ironisk), skulle hive seg sammen med dagens største fjortissartist innenfor musikk. Rae-I got beef with commercial ass niggas-kwon + Bieber? Men det er vel slik hip-hop er i dag.

 

Kunne heller gått sammen med Mary J. Blige eller lignende, som sikkert kunne gjort jobben til Bieber på et eventuelt refreng. Featuren ser i alle fall bedre ut slik.

 

Men nå er ikke Raekwon den eneste da. Etter som jeg har forstått har Dr.Dre tatt en pause fra Detox for å produsere for Bieber.

 

Men dokumentaren om Big L er ventet ved slutten av året, så det er jo good news :)

 

Gleder meg! Får håpe den kommer i år da, og ikke blir utsatt atter en gang.

Endret av medlem-105082
Lenke til kommentar

Hvis rae og biebz klarer å mekke en god låt så ser jeg ingen grunn til å grine over collaben. Klaging fra pretensiøse hipstere er ikke noe nytt.

 

Greit nok det, men jeg forventet i alle fall ikke at samme karen som var med på den legendariske låta CREAM (som er litt ironisk), skulle hive seg sammen med dagens største fjortissartist innenfor musikk. Rae-I got beef with commercial ass niggas-kwon + Bieber? Men det er vel slik hip-hop er i dag.

 

Kunne heller gått sammen med Mary J. Blige eller lignende, som sikkert kunne gjort jobben til Bieber på et eventuelt refreng. Featuren ser i alle fall bedre ut slik.

 

Men nå er ikke Raekwon den eneste da. Etter som jeg har forstått har Dr.Dre tatt en pause fra Detox for å produsere for Bieber.

 

Sant. Det er en rar kombinasjon, men things done changed. :p

 

 

Er nok en engangsgreie for litt cream. Husker oppstyret rundt Common/Jonas Brothers

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...