Gå til innhold

Den store ATI Radeon HD5xxx-tråden. (ATI HD51X0-59X0)


SVD

Anbefalte innlegg

Førsteposten har ikke blitt oppdatert på en god stund fordi det har ikke vert så veldig stor respons til den, har lagt ned en god del arbeid på den tidligere.

 

For all del kom med det dere vil ha i førsteposten, er ikke så oppdatert på dette evnet som jeg har vert tidligere, men jeg kan feks. lage en ny spoiler for drivere, fixer og div, kom med det dere vil ha inn!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vel etter denne "oppdateringen" av forumet ser det ut til at hele førsteposten er blitt ødelagt av at spoilerne ikke funker lenger etter jeg oppdaterte Dx11 spill... noen som kan fortelle meg hvordan man kan komme inn på avansert redigering? så jeg kan fikse dette faenskapet.... finner ingen knapp for det :(

 

Det er en drøss med kode og annet helvetteskap som har blitt forandret som jeg ikke skjønner en dritt av lengre-.-

EDIT

Pjuu X) fikset det, var litt redd når det ble bare graut av alt det arbeidet...

 

EDIT2

 

@Theo323

 

Ta å bidra i stedet for å kritisere, du vet visst hva som mangler så hvorfor ikke fortelle meg det? jeg legger det gjerne ut. vis meg en tråd som denne som er bedre organisert og har mer info... jeg er ikke noe forbanna googleorakel...

Endret av SVD
Lenke til kommentar

Nei det går ikke, kortene må være basert på samme kjerne, 5750 og 5770 har samme type, 5870, 5850, 5830 og 5970 har samme type, husk også at feks. 5870 i cf med 5850 ikke er bedre enn 5850 + 5850 siden ytelsen begrenses av det tregeste kortet. (58x0 + 5970 blir trifire, blir altså 3x den tregeste part) :)

Lenke til kommentar

Er det ikke lit tidlig å begynne å gjøre seg klar for 6xxx da ).

 

Nei? Ryktene går jo på en release nå i Q4? Har man noe gammel skrot vil jo antakelig det være en bra oppgradering.

 

Siden neste store hopp ikke kommer før vår/tidlig sommer 2011.

Endret av B-QL
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...