Gå til innhold

Den store ATI Radeon HD5xxx-tråden. (ATI HD51X0-59X0)


SVD

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Sjekk ut Asus P6T. Ser ut som det skal passe ganske bra på bilder :)

 

Sjekket ut noen versjoner av denne, og det virket som om de modellen med pci og pci-e hadde for få slotter (dårlig plass), mens andre hadde bare rene pci-e slotter. Er litt av en jungel man skal igjennom for å finne den perfekte løsningen :hmm:

Lenke til kommentar
Spør du meg, sier jeg det billigste eller det du får tak i nå faktisk :p

 

Men jeg synes at Asus har fine bundler (sw, spill osv) eller kommer vel kanksje sapphire med egen kjøler etter hvert (?)

 

De har Sapphire HD 5850 på Digital Impuls til 2295,- i dette øyeblikket.

 

Skal ikke kjøpe før i februar/mars uansett.

Lenke til kommentar

Noen som har testet 8800GTS (Den første modellen) som PhysX kort? Lurer på om jeg vil få noe bedre ytelse med et såppass gammelt kort. Solgte det til en kompis for et år siden elns for 200kr, men han bruker det ikke, så jeg skulle få det tilbake. ^^

Jeg spiller jo spill som Unreal Tournament 3 som har støtte for PhysX, så det har jo vært morsomt og prøvd det sammens med mitt 5870.

Endret av blashyrkh
Lenke til kommentar
Noen som har testet 8800GTS (Den første modellen) som PhysX kort? Lurer på om jeg vil få noe bedre ytelse med et såppass gammelt kort. Solgte det til en kompis for et år siden elns for 200kr, men han bruker det ikke, så jeg skulle få det tilbake. ^^

Jeg spiller jo spill som Unreal Tournament 3 som har støtte for PhysX, så det har jo vært morsomt og prøvd det sammens med mitt 5870.

 

Fungerer det ja;)

Lenke til kommentar

Fant endelig noe nytt ang. 5990 fra et italinsk forum: HardwareUpgrade.It.

 

 

"ATI Radeon HD 5950 will launch in Q1/2010

 

We got informations that AMD will launch another Dual-GPU, called HD 5950, in Q1/2010. We got informations that AMD will launch another dual-GPU, called HD 5950, in Q1/2010. This card will feature 2x 1440 SPs, 2x 72 TMUs, 2x 32 ROPs and 2x 256 Bit GDDR5. This card will feature 2x 1440 SPS, 2x 72 TMUs, 2x 32 ROPs and 2x 256 Bit GDDR5. The clock frequencies are not final, yet, but you can expect 650-675 MHz for the core and 1800-2000 MHz for the memory. The clock frequencies are not final, yet, but you can expect for the 650-675 MHz and 1800-2000 MHz for the core memory."

 

Sitatet er hentet fra VR Zone!

 

secondarykid

Endret av secondarykid
Lenke til kommentar
Noen her som bruker f.eks Vista og har installert DirectX 11? og da bruke f.eks 5870 med directx 11 spill som Dirt 2

Hvis ja hvordan er ytelsen,stabiliteten ?

 

Så ingen har peiling? :hmm:

Skal gå like godt som med Win-7, det er ikke store forskjellen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...