Gå til innhold

Den store ATI Radeon HD5xxx-tråden. (ATI HD51X0-59X0)


SVD

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei. Jeg har planer om å bygge PC ganske snart.

 

Er ganske bestemt på at jeg vil ha et Radeon HD5970 2GB.

 

Men ser man på prisguiden ser det ut som det ikke går an å få tak i dette kortet med det første.

 

Hvorfor har ingen nettbutikker kortet lenger?

 

Når får de nye?

Lenke til kommentar

Hvorfor? Det sier seg jo LITT da, når en butikk er tomt for noe. Utsolgt eller at de ikke har fått inn produktet enda.

 

Og jeg er ganske sikker på at ingen her inne vet eksakt når noen får inn dette korte, med mindre noen her inne jobber i en av butikkene.

 

Prøv heller og kontakte den butikken du har tenkt og bestille fra.

Lenke til kommentar
Hei. Jeg har planer om å bygge PC ganske snart.

 

Er ganske bestemt på at jeg vil ha et Radeon HD5970 2GB.

 

Men ser man på prisguiden ser det ut som det ikke går an å få tak i dette kortet med det første.

 

Hvorfor har ingen nettbutikker kortet lenger?

Når får de nye?

 

Mangel på 40nm chipper fra fabrikk.
Endret av Neon401
Lenke til kommentar

Hva skjer når man bruker Eye Infinity og extended desktop (1200x1600-2560x1600-1200x1600) og starter et spill? Funker det som et hvilket som helst annet treskjermsoppsett, hvor spillet launcher på primærskjerm, men man ser fortsatt windows desktop på de andre? Noen som har hørt hvorvidt slike oppsett som jeg har her vil bli støttet av eye infity i spill med tiden?

Lenke til kommentar
Hva skjer når man bruker Eye Infinity og extended desktop (1200x1600-2560x1600-1200x1600) og starter et spill? Funker det som et hvilket som helst annet treskjermsoppsett, hvor spillet launcher på primærskjerm, men man ser fortsatt windows desktop på de andre? Noen som har hørt hvorvidt slike oppsett som jeg har her vil bli støttet av eye infity i spill med tiden?

 

Jeg tror man må ha like oppløsninger på alle skjermer, for at noe slikt skal fungere? Om man ser windows desktop på de to sideskjermene kan nok velges selv, hvis du aktiverer eyeinfinity, så spiller man sikkert over 3 skjermer.

Lenke til kommentar
Har ett GeForce 8600GTS kort nå. Ser komplett har salg på Radeon HD 5770 1GB GDDR5.

Noen som vet om ATi kortet er bedre enn 8600gts kortet?

 

Ja, skal være ganske mye bedre og hvis jeg ikke tar helt feil.

Skal se om jeg finner en side som har 8600 med i testen til 5770.

 

Det slår både 9600 GT og 9800 GT så bedre er det ja.

 

http://www.guru3d.com/article/radeon-hd-5770-review-test/16

Endret av Amanita Muscaria
Lenke til kommentar
Hei. Jeg har planer om å bygge PC ganske snart.

 

Er ganske bestemt på at jeg vil ha et Radeon HD5970 2GB.

 

Men ser man på prisguiden ser det ut som det ikke går an å få tak i dette kortet med det første.

 

Hvorfor har ingen nettbutikker kortet lenger?

 

Når får de nye?

 

Digital Impuls har fortsatt et PowerColor 5970 på lager. De har også 2 MSI 5870. La in bestilling på begge i går og møtte opp i butikken kort tid etter åpningstid i dag. Kunne da velge hvilket jeg ville ha. Virket derimot som det var en annen bestilling inne på hvert av de andre kortene. Mulig de prioriterer bestilling samt oppmøte i buttikken derimot, ikke vet jeg. Litt dyrere enn de billigste webshoppene, men kun 600kr for min del da jeg sparte frakt.

Endret av vanedyret
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...