Gå til innhold

Har dere hatt mye trøbbel med deres xbox 360?


tytte89

Anbefalte innlegg

Har hatt 3stk på reperasjon. En som ble overopphetet når gears of war 1 kom ut (hehe), en med "dirty disc" error og en med rød ring. Siste gangen sendte jeg 2 x360 samtidig til reperasjon (1 med dirty disc + 1 med rød ring). Tok under 2 uker fra jeg ringte og sa de var kaputt, til jeg hadde de tilbake fra reperasjon. Og da byttet microsoft hovedkortet og dvd-drevet på begge boxene.

 

Kjedelig at kvaliteten er så laber, men er likevel fornøyd da x360 er en mye bedre spill maskin enn PS3'n som står her og støver ned.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hatt 360 siden release og er storfornøyd men den, men fikk en del problemere med frysninger, crazy grafikk osv før den til slutt tok kvelden med RROD og det tok 1 uke fra jeg ringte MS til jeg hadde en "ny" 360 på døra og denne konsollen fungerer nesten helt smertefritt.

 

Problemet jeg har er att dashbordet noen ganger tar lang tid å laste hvis jeg er på nett med den men napper jeg ut nettkabeln så går alt fort med en gang så jeg regner med att det skjer ved stor trafikk. Ellers har jeg det vanlige problemet med att den gir fra seg litt lyd når jeg spiller og den leser fra dvd platene men ikke noe irritable støy.

Lenke til kommentar
Forøvrig, 3 av mine 5 kompiser som har ps3 har hatt sin inne på serivice pga blu-ray-drev issues. Det er 60% feilrate det! :)

 

Oisann! Ja det var en del. Det skal jo også sies at man hører veldig mye om de som får problemer her inne på forumet, og ikke noe fra de som faktisk ikke har problemer i det hele tatt. Så er fint at så mange ikke har hatt problemer. For hadde blitt en dyr investering hvis maskinen hadde blitt ødelagt hele tiden:S

Lenke til kommentar

Hadde en del problemer med release X360'n, den måtte sendes til rep. 4 ganger de to første årene, til slutt fikk jeg en ny (altså ikke den gamle reparerte tilbake) og har ikke hatt RROD problemer siden.

 

Xbox 360 sliter fortsatt med dårlig rykte fra problemer med de første maskinene.

 

Skulle du alikevel være så uheldig å få problemer må det nevnes at servicen var meget god de gangene jeg hadde problemer.

Lenke til kommentar

Kjøpte min når den ble lansert, sluttet å virke etter ca et år(den dagen jeg kjøpte LCD-tv faktisk :mad: ) Det var da RROD, ringte MS, konsollen hentet neste dag og kom igjen etter to uker. Samme skjedde halvt år senere, samme prosedyre. Så skjedde det igjen for et par måneder siden, sa da at nå ville jeg ha en helt ny, og det fikk jeg. Tok bare fire dager fra de hentet den ødelagte, til ny var i hus. Fikk ny type, produsert i september i år. Fikk beskjed om at alle tre RROD skyldtes overoppheting, men at denne nye ikke ville få dette problemet...

Lenke til kommentar

Byttet inn min ps2 i en xbox 360 arcade nå rett før jul. Den har fungert smertefritt helt til i går. Nå fryser hvert eneste spill etter maks 5 minutters spilling. Blir vel til at jeg får levere den inn i morra. Kjent problem?

 

EDIT: Ser at det er mangen som har dette problemet ja

Endret av SeT
Lenke til kommentar

Fikk RROD på min Arcade, ringte og fikk DHl til å hente den. Men de kom hjem til meg KUN når jeg var på skolen og foreldrene mine var på jobb. Har de ikke hørt om at ikke alle er hjemme om dagene eller?! Faens irriterende og nå har de sluttet å komme, må ringe dem på nytt.

Lenke til kommentar
Fikk RROD på min Arcade, ringte og fikk DHl til å hente den. Men de kom hjem til meg KUN når jeg var på skolen og foreldrene mine var på jobb. Har de ikke hørt om at ikke alle er hjemme om dagene eller?! Faens irriterende og nå har de sluttet å komme, må ringe dem på nytt.

 

La ikke de igjen en lapp? Første gangen de kom var ingen hjemme, men de la igjen en lapp (der det sto at jeg skulle ringe de, bla bla). Ringte de, og vi avtalte.

Lenke til kommentar

Fikk en til jul i fjor. Tror den er av den gamle typen (mer bråk enn andres jeg har hørt).

 

Ikke hatt noen problemer i det hele tatt. Bruker den så godt som hver dag.

 

Men jeg innrømmer, ettersom den er av den gamle typen, blir jeg ikke sjokkert dersom RROD skulle vise seg. :wee:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...