Gå til innhold

Har dere hatt mye trøbbel med deres xbox 360?


tytte89

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Runder året i februar. Aldri hatt et eneste problem :)

 

-merk dere klokkeslettet på dette innlegget! :)

 

men men, ringte nettopp xbox "norge" (er visst ikke brukerstøtte i norge så blir koblet over til sverige) og der hadde jeg en 30 min lang samtale på å oppklare mitt harddisk problem, som ifølge teknikeren til xbox ikke kunne løses, og jeg får tilsendt en ny harddisk. dritten med å få en ny harddisk er at jeg må betale moms for å få den ut av postkontoret og må tulle med microsoft igjen for å få tilbake pengene mine. slik er visst en xbox 360 gamers liv..

Lenke til kommentar

Kjøpte min xbox 360 for ca 2mnder siden, en arcade versjon. Den klarer å kjører dvder(filmer), men når det kommer til spill så fryser den etter 5-10min (avhengi av type spill). Fable II og Fallout 3 er bare å glemme å spille, rekker ikke gjøre noe fornuftig før xboxen slår seg vrang og fryser hele spillet. Har prøvd utallige restarter men får ikke spillene til å gå glatt. Må nok ta kontakt med MS snart.

 

Så det var flere med samme problem, noen som har funnet en løsning på dette? (virker som en gjenganger fra tidligere "versjoner" av 360)

Endret av -=Svin=-
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...