Gå til innhold

Har dere hatt mye trøbbel med deres xbox 360?


tytte89

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Om du får RROD er det berre til å levere den inn, så blir problemet fiksa eller du får ein ny.

 

Ja men er så kjedelig å måtte begynne å levere inn ting når man betaler mye penger for det.... Noen her inne som har pakket den opp, for så å finne ut at den er ødelagt før de spiller, sånt er kjedelig:S

Lenke til kommentar
Jeg har to xboxer, en kjøpt i juli 2007 og en november 2008, absolutt ingen problemer. Har også en venn som kjøpte på release date som funker fremdeles uten problemer.

 

Kjøpt ja, men når er de laget?

Vet ikke akkurat når de er laget siden jeg ikke er hjemme. Men den ene er premium og den andre er arcade.

Lenke til kommentar

Det er det lakus over meg seier eg meiner; Om det er noko problem, fiksar microsoft dette, og det er lite truleg at du vil få tilbake ein Xbox med store problemar når du allereie har sendt den inn ein gång. For då testar dei nok den maskina du får tilbake igjen mange gånger, berre for å være sikre.

Lenke til kommentar

Hatt 360 i snart 1,5 år, aldri hatt problemer. 3 bekjente av meg har hatt 360 bortimot 1 år, heller de har aldri hatt problemer. Ironisk nok hadde han ene av dem PS3 til å begynne med, men etter at den røk for 3. gang(!) ble han så forbannet og byttet til 360. Behandler du den pent, tror jeg den klarer seg bra, det er ihvertfall det inntrykket jeg sitter med.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...