Gå til innhold

Har dere hatt mye trøbbel med deres xbox 360?


tytte89

Anbefalte innlegg

Kjøpte min 360 Premium noen måneder etter release. Fungert som forventet. Før NXE-updaten, så kunne jeg av og til oppleve frysing ved at dashbordet låste seg i noen sekunder, men det er over nå ettersom NXE er ute.

 

Har hatt "RROD" 3 ganger. 360-en var heldigvis sterk nok til å bekjempe denne sykdommen hver gang. Dvs, aldri sendt den inn til reperasjon eller noe. Er meget fornøyd med min 360. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Liker ikke at 360'n bråker så mye altså. Det er en stor nedtur når du skal spille. *FFFFFOOOOOOOOOOOOOOOOOOO*.

Har ikke hatt noen RROD enda, men den klikker en gang i mellom. Det kan ha noe å gjøre med at jeg har endel riper på platene mine. Noen ganger når jeg skal spille Forza 2 kommer det: Can't play this DVD elns. Da tar jeg ut plata og setter den inn igjen, så funker det fint.

Lenke til kommentar
Prøvde å innstalere Forza 2 på harddisken, men da kom det en feilmelding om at CD'en var for ripete etter 27%...

 

Har du sjekket om den er oppripet?

Den er temmelig oppripet. Har tatt den flere ganger i den fixe riper maskinen for å hindre spillet i å klikke før jeg har kommet inn til menyen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...