Gå til innhold

Spill that require skill


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Heyhey gutta!

 

Siden den forrige UT filmen min ble en sånn great success, så bare slenger jeg denne inn her.

(velg "watch in high quality")

Denne er jeg veldig fornøyd med i motsetning til den forrige, her får du mye hardcore action og pure owning i hele 3 minutter!

 

Dette er egentlig ikke helt On Topic, men jaja. Se på det som en illustrasjons film.

 

:w00t:

Endret av QBab
Lenke til kommentar

For å bli god i Unreal tournament trenger du god aim, sykt movement, og ville predection skills. Pluss kontroll over power ups så der har du litt strategi i bildet også.

 

De som er hardcore har en sinnsvak reaksjon, kjenner brettene utrolig godt og kan bevege seg fra A til B på minimal tid. De vet også hvor du er til en hver tid, ved å enten høre deg, se hvor du _ikke_ er, eller tenke seg frem ved å se hvilke power ups/våpen på brettet som mangler. En god spiller vet også om alle de mulige plassene du kan spawne og vil prøve å jakte deg ned før du klarer å samle for mye power ups. Det er derfor helt jævlig å spille mot folk som er skilled, siden de gjerne dreper deg før du får øye på de.

 

Gunpig: Regner med du er Zetex1337 på youtube? Bandet er Breed og sangen er "Cant break me".

De er Norske og du finner dem på urørt.

 

Edit: Selv er jeg ganske noob.

Kan være det er derfor du trekker slike konklusjoner bebeulv.

Edit2: Bruker vegas når jeg redigerer.

 

Edit3: Hey hey, jeg fant clan filmen til Whiners! Som forøvrig en kamerat av meg spilte for :cool: (helt til han ble bitt av wow basillen). Uansett, ta en kikk på dette her for disse gutta er syke, insane aim, movement ja, i det hele tatt.

 

- Husk å velge "watch in hiqh quality" Endret av QBab
Lenke til kommentar

hva med combat arms??

 

det er et spill litt i nærheten av warrock; men bare mye mye bedre. du har bare en klasse.

det er hauger av våpen du kan kjøpe og oppgradere med sikte, lyddemper og større mag.

du stiger i gradene og får penger av å spille. i tilegg er det en vennefunksjon og chat mellom dem.

 

det er nydelig grafikk og på toppen av det hele er det bare fortsatt åpen beta!

Lenke til kommentar
For å bli god i Unreal tournament trenger du god aim, sykt movement, og ville predection skills. Pluss kontroll over power ups så der har du litt strategi i bildet også.

 

De som er hardcore har en sinnsvak reaksjon, kjenner brettene utrolig godt og kan bevege seg fra A til B på minimal tid. De vet også hvor du er til en hver tid, ved å enten høre deg, se hvor du _ikke_ er, eller tenke seg frem ved å se hvilke power ups/våpen på brettet som mangler. En god spiller vet også om alle de mulige plassene du kan spawne og vil prøve å jakte deg ned før du klarer å samle for mye power ups. Det er derfor helt jævlig å spille mot folk som er skilled, siden de gjerne dreper deg før du får øye på de.

 

Gunpig: Regner med du er Zetex1337 på youtube? Bandet er Breed og sangen er "Cant break me".

De er Norske og du finner dem på urørt.

 

Edit: Selv er jeg ganske noob.

Kan være det er derfor du trekker slike konklusjoner bebeulv.

Edit2: Bruker vegas når jeg redigerer.

 

Edit3: Hey hey, jeg fant clan filmen til Whiners! Som forøvrig en kamerat av meg spilte for :cool: (helt til han ble bitt av wow basillen). Uansett, ta en kikk på dette her for disse gutta er syke, insane aim, movement ja, i det hele tatt.

 

- Husk å velge "watch in hiqh quality"

 

Vil fremdeles si at Quake krever ufattelig mye mer skills enn UT.

Se filmen hos Youtube

 

 

Favorittspilleren min (Cypherrr)

Lenke til kommentar

Spillet går raskere, du har special moves som Bunnyjumping, circlejumps etc.

Det er mye enklere å perfeksjonere seg i det. I UT kan du i teorien være ei AWP hore fra CS som camper med sniper, å slippe unna med det. Prøv å camp med rail i 1on1 på quake, og om du ikke spiller mot idioter er du død raskt.. Selvsagt var dette satt på spissen, da 1on1 UT sikkert er litt anderledes enn public, er hele pacen i spillet, samt movements mye enklere...

 

UT skal ha + for fin grafikk, men som vi alle vet, Gameplay > Grafikk.

 

Nå må du ikke tro jeg hater UT, da jeg har spillt sikkert rundt 1000 timer med UT '99, 2k4 og pittelitt UT3 nå i det siste. Quake bare er i en helt annen liga.

 

Sier ikke at UT ikke krever skills, men i forhold til quake virker det ganske mye mindre.

 

---

 

Konkuransemiljøet er også en ting som gjør at skillnivået pushes videre. Med quakecon årlig, med store pengepremier på langt over 5k dollar (aner ikke nøyaktige priser, så vil nødig drite på draget) er det naturlig at folk vil bli bedre og bedre.

 

 

Vil ikke starte flamewar her, men som aktiv spiller av begge spill vil jeg si at Quake krever mest skills.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...