Gå til innhold

Spill that require skill


Anbefalte innlegg

Jeg er på jakt etter et spill som krever skills, helst FPS, men jeg er veldig nøye på dem, jeg gå også fort lei av mange spill, de som har holt meg lengst er BF2 (lei av det) TF2 (lei) COD4 (lei) COD5 (spiller fortsatt)

Vil hest ikke ha Run'n'gun

 

om dere vet om no bra spill, si ifra ;)

Endret av Gunpig
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Mount & Blade er et kjempespill som krever ganske mye av spilleren. Det er ikke et skytespill men et mer gammeldags spill med sverd, pil å bue, armbrøst og slike ting. Demoen er gratis og er fullversjonen bare med at du ikke kan komme lengre enn til lvl 7 eller noe slikt. Det er et førsteperson eller tredjepersons spill (du kan velge)

 

Hvis du skrur alt på vanskeligst er det veldig utfordrene, ikke bare kampene men etter vert som du begynner ta over slott og byer å beholde disse må du ha folk til og beskytte. De koster så og så mye i uken. Etterhvert blir det økonomisk utfordrene også. obs: er bare singleplayer spill.

 

Du kan jo alltids prøve Counter Strike? :tease:

Lenke til kommentar
Mount & Blade er et kjempespill som krever ganske mye av spilleren. Det er ikke et skytespill men et mer gammeldags spill med sverd, pil å bue, armbrøst og slike ting. Demoen er gratis og er fullversjonen bare med at du ikke kan komme lengre enn til lvl 7 eller noe slikt. Det er et førsteperson eller tredjepersons spill (du kan velge)

 

Hvis du skrur alt på vanskeligst er det veldig utfordrene, ikke bare kampene men etter vert som du begynner ta over slott og byer å beholde disse må du ha folk til og beskytte. De koster så og så mye i uken. Etterhvert blir det økonomisk utfordrene også. obs: er bare singleplayer spill.

 

Du kan jo alltids prøve Counter Strike? :tease:

Høres tøft ut, skal se på det. Første gang jeg så det trodde jeg det var slike "ridder turneringer", viste ikke at det var level og slott, penger og slikt :thumbup:

 

CS? :nei: plis ;P har det, var artig når jeg var yngre

Lenke til kommentar
Stemmer på Counter Strike jeg.

Er alltid artig å sette seg ned med 1.6 på lan og vise skills. ;)

Unnskyld meg, men hvordan kan noen fortsette å anbefale et slikt spill?

Greit nok at du sikkert fortsatt liker det, men jeg tror nok trådstarter har prøvd Counter Strike tidligere. Les litt over, så har han jo svart på dette selv allerede.

Du kan jo alltids prøve Counter Strike? :tease:
CS? :nei: plis ;P har det, var artig når jeg var yngre

 

kan høres veldig dumt ut men eg er veldig paranoid om nettsteder, er Absoluttspill.no trykt? ingen scam og posten kommer fram? :p

Ja, absoluttspill.no er trygt.

Men gjør det til en vane at du sjekker at nettsiden er kryptert når du skal taste inn opplysninger fra kredittkortet og lignende.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498
kan høres veldig dumt ut men eg er veldig paranoid om nettsteder, er Absoluttspill.no trykt? ingen scam og posten kommer fram? :p

største problemet der er vel faktisk posten selv :whistle: men absoluttspill er 101% trygge. de er kjappe og har meget god kundesupport, er det noe så bare send de en mail

Lenke til kommentar

Mount & Blade er supert :new_woot:. Liker du FPS er Team fortress er det soleklare valget!! 9 klasser alle med 3 våpen hver+ achivment våpen man unlocker. Litt samarbeid, men trenger ferdighet :) En ting til humoren i spillet er en vesentlig del av spillet. "tegneserie" graffiken bidrar godt også.

Endret av Team-settlers
Lenke til kommentar

Fant Enemy Terriroty Quake Wars Limited Collectors Edition for 130kr med frakt på absoluttspill.no, collectors edition til den prisen er bare en must! Løp og kjøp! (eller søk og kjøp?)

Mount&Blade høres veldig interesant ut, skal se på det og Red Orchestra når jeg går lei av COD5 ;)

Endret av Gunpig
Lenke til kommentar
Jeg ville fortsatt sagt CS 1.6 selv om du har blitt eldre. Det krever helvettes mye ingame iq og aim/spray osv.

CS er noe av det mest skillbaserte spill som er ute, vet det. Men det er bare så.. kjedeli, du kan ha vilket som helst våpen når som helst, kan ikke se igjennom siktet, ingen oppgraderinger på våpen eller noe, det blir såå kjedelig. Og ikke for og glemme alle noobene i spillet!

Lenke til kommentar
Jeg ville fortsatt sagt CS 1.6 selv om du har blitt eldre. Det krever helvettes mye ingame iq og aim/spray osv.

Kan ikke si meg enig med deg der.

Man kan bli god i cs etter 1 år med seriøs spilling. Ingame iq får man fort hvis man bare gidder å bruke hue. Aim får man også hvis man spiller mye. For å komme på høyt nivå i cs så må man sikkert ha en god dose erfaring ja, men det finns jaggu værre spill å henge seg på.

 

Ta for eksempel Star Craft 2, i Korea er E-sport så godt som nasjonal sporten deres, og der skal jeg si deg at det spilles en del Star Craft, har sett noen filmer fra forskjellige kamper og turneringer. De vinner etter 3 min spilling, og de vinner for det meste med noen få folk, og en del arbeidere. Hadde jeg, du, trådstarter (hvem som helts) prøvd dette ville vi vært på rævva ut etter kortkort tid.

 

Og i fps sjangeren mener jeg (og så godt som vet jeg) at Quake 3, UT og de spillene der er de mest vanskelige spillene å komme inn i. Det går så jævlig fort, få har så god gameiq som spillerne der, få bruker lyd bedre og så godt som ingen har bedre aim enn spillerne der. Det er nok Q3 folka jeg har mest respekt for når det kommer til fps.

 

Se denne fragmovien, eller download den, for å få bedre kvalitet, og du skjønner hva jeg snakker om.

 

:)

Endret av Mr. Fiskum
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...