Gå til innhold

Spill that require skill


Anbefalte innlegg

Insurgency Vil jeg anbefale, en kombinasjon av Battlefield og Cs kanskje? Usa Vs Insurgents. 1 skudd kills, bra utvalg av kart og godt utvalg av klasser. Kan skyte gjennom vegger og kasser så lenge de ikke er massive (betong osv.). The er en HL2 mod, men er ganske så komplett. Har ikke vært plaget av bugs.

 

 

Edit: Det er eller ingen crosshair, så du må bruke aimpoint for å sikte, spray'n pay lønner seg ikke om du er 5 meter unna. Godt fornøyd med spillet selv. Et godt tips er å øve seg med granater, er vanskelig å treffe gjennom ruter å slikt!

Endret av Heracles
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Testet Rainbow 6 Vegas 2 i dag.

 

Om du liker CoD4 i hardcore mode, så er den definitivt noe for deg om du vil spille et single player game.

 

Trodde selv at Rainbow 6 Vegas 2 liknet på sine forgjengere (Rainbow serien) med heftig taktisk bruk av ferdig definerte navigering av squads hvor man kunne tegne opp hvor alle troppene skulle gå og i hvilke bølger de skulle gå i. (forgjengerne falt ikke helt i smak for meg den gang)

 

Men i Vegas2 er du 1 person, med 2 stykk bots som du kan kommandere med enkle taster. Ikke noe superavansert, SPACE for gå hit/dit, LALT for follow me og V,B,N for 3 valg av kommandoer. "Enkelt" mao. Nå valgte jeg enkleste vanskelighetsgrad, men det er nå kult spill.

 

Våpnene oppfører seg skikkelig. CoD4-aktiv, og ikke sånn tullete som Battlefield 2. Og IKKE laggy musbevegelse som i Farcry 2.

Lenke til kommentar
Rainbow Six: Vegas 2 anbefales. Ikke noe Run n' gun her nei.

 

Elsker de spillene der selv med Ubisoft gir blaffen i pc-brukere. Vegas serien kunne enkelt ha blitt det "nye" innenfor FPS sjangeren. Ufattelig herlig gameplay men onlinesystemet er for dårlig. Ikke kan du skifte nick omtrent, må bruke UBI brukernavnet og ingen dedikerte servere som jeg vet om. Utrolgi dårlig støtte generelt og miljøet er så si dødt. Spillet i seg selv er genialt, elsker det. Men onlinedelen trenger mye forbedring. Men tviler Ubisoft gidder egentlig å fikse det.

Lenke til kommentar

Cod4 krever store mengder mer "ingame-iq" og skills enn cs 1.6. Det er så mange fleire mulighetar, så mange fleire taktikkar og bedre maps.

 

Har du spillt i clan med PCW'er i cod4? Vist ikkje, så har du ikkje opplevd halvparten.

Endret av Sverre.
Lenke til kommentar
Starcraft må du starte med som 5åring for å oppnå høy APM.

Og det er nesten kun APM som betyr noe i store sammenhenger.

 

Står fremdeles på Quake 3.

APM er så mangt, du kan sette opp en manuell patrulje og det vil gi deg masse APM, men du tjener ingenting på det :p

 

Tall og statistikk er så lett å misbruke.

Lenke til kommentar
Red Orchestra, kun på steam og i disse tider ville ikke jeg kjøpt det.

 

Armed Assault, moderne krigføring, krever ekstremt mye tenking. Både taktisk og våpenmessig.

 

Jeg fant Red Orchestra i en EB games butikk (kjøpte det), så det er ikke helt sikkert at det bare er på steam...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...