Gå til innhold

Spill that require skill


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Spillet går raskere, du har special moves som Bunnyjumping, circlejumps etc.

Det er mye enklere å perfeksjonere seg i det. I UT kan du i teorien være ei AWP hore fra CS som camper med sniper, å slippe unna med det. Prøv å camp med rail i 1on1 på quake, og om du ikke spiller mot idioter er du død raskt.. Selvsagt var dette satt på spissen, da 1on1 UT sikkert er litt anderledes enn public, er hele pacen i spillet, samt movements mye enklere...

 

UT skal ha + for fin grafikk, men som vi alle vet, Gameplay > Grafikk.

 

Nå må du ikke tro jeg hater UT, da jeg har spillt sikkert rundt 1000 timer med UT '99, 2k4 og pittelitt UT3 nå i det siste. Quake bare er i en helt annen liga.

 

Sier ikke at UT ikke krever skills, men i forhold til quake virker det ganske mye mindre.

 

---

 

Konkuransemiljøet er også en ting som gjør at skillnivået pushes videre. Med quakecon årlig, med store pengepremier på langt over 5k dollar (aner ikke nøyaktige priser, så vil nødig drite på draget) er det naturlig at folk vil bli bedre og bedre.

 

 

Vil ikke starte flamewar her, men som aktiv spiller av begge spill vil jeg si at Quake krever mest skills.

 

Bra svar Gaarulf, jeg velger å tro deg. :cool:

 

Edit: Hva er circel jump?

Endret av QBab
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk
Stalker uten tvil.

 

SP, njaa. MP, nei.

 

Stalker er ganske hard mot deg på høyeste vanskelighetsgrad i SP, men online er det ikke vanskelig. Ikke S.O.C iallefall.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...