Gå til innhold

Den store Skate. 2 tråden


Gjest Bruker-127711

Anbefalte innlegg

jeg prøver å lage en skate film. men den filen jeg lasterned fra skate2.com(som er en flv fil) så funker den ikke i windows movie maker:(

når jeg legger filmen i windows movie maker kommer en beskje om at det er noe som ikke er lagret på pcen.

så noen som vet om et progrmm der jeg kan endre fil typen på filmen?

 

Hei.

 

Du må konvertere filmen fra .flv til .avi, for at Windows Movie Maker skal greie å finne den. Google - FLV to AVI Converter

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

kjipt at nettet på hytta er så dårlig at jeg ikke kan spille online, komentere etc : /

 

Mooseontherun: The big spill er liksom ved "No need for speed" spottet elns. Du får det spawnet etter å tatt et "hall of meat" challenge.

Endret av GreVeen
Lenke til kommentar
Muligens et dumt spørsmål... men hvor finner man videoene man har lastet opp til EA?

 

Logger inn på EA, og under My Account så finnes det ingenting på My Videos...

 

I katalogen som følger med står det skate.ea.com (eventuelt skatereel.ea.com)

 

Kan noen si meg hvorfor denne tråden heter Den store Skate. 2 tråden"? Punktum?

Lenke til kommentar
Jeg leter og leter, men jeg finner ikke det Pool Jammet og hvis jeg finner det kan jeg finne resten av Trasher Challengea som ikke vises på kartet...Så hvis noen vet hvor pool jammet er vær så snill å si det eller helst hvis det på et kart hvis det går :p

Jeg kjenner en som hadde trøbbel å få gjort Thrasher greiene. Han fikk bare gjort 12 eller 13 stykker, så etter det så dukket ingen Thrasher opp på kartet. Virker som det er noen andre som har det samme problemet. Kan være en bug.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...