Gå til innhold

Den store Skate. 2 tråden


Gjest Bruker-127711

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Okey, men det er jo ikkje akkurat lett, sleit lenge nok med å klare Manual-Hop-Manual/Manual-Gap-Manual og det var i kontrollerte former. I eit hopp er det håplaust. :p

Bommet skikkelig en gang i frustrasjonen, og hoppet av brettet da jeg skulle ta den første manualen, gikk videre og hoppet på brettet på bakken igjen. Da ble den første grønn, og jeg prøvde det samme på de to siste. Det funka. :p

Lenke til kommentar
Opplever noen framerate slowdowns noen steder i Skate 2 på xbox 360??

Bare når det loader, og hvis jeg kjører i toppfart.

 

Btw, alle vet vel at hvis du konstant tar ollie i nedoverbakke når du toppfart på null komma niks? Får mye bedre fart jævlig raskt.

 

dra stikken fort ned og fort opp, så du tar en lav ollie.

Da opprettholder du farten.

Lenke til kommentar
Noen som har kjøpt og lasta ned Filmer Pack? Går det an å unlocke den i spille or something?

Kjøpte det igår og jeg må si at den forbedra spillets replay editor mye! Det blir en hel del mer realistisk når du kan få kameraet til å gå fritt som i f.eks hvis en dude skater ved siden av deg eller løper ved siden av deg med kameraet i handa og filmer fra bakken.

Jeg likte den ihvertfall veldig godt. Free Cam er nesten et must.

Og jeg tror ikke du kan få unlocke den i spillet. Det tviler jeg sterkt på. Du får også med noen nye klær og stuff.

 

gjelder free cam kun i replay editor?

Lenke til kommentar

Argh. Har begynt å få Disc Unreadable når jeg spiller. Kommer alltid etter en liten stund med spilling. Prøvd og innstallere det på Hard disken, men det fungerer heller ikke.

Kan jeg bruke Angreretten hos elkjøp (Akkurat 14 dager siden jeg fikk det i posten) å få ett nytt ett?

Har ikke tatt ut spillet ifra XBoxen siden jeg fikk det, og det er ingen riper i cden.

Endret av Tablespoon
Lenke til kommentar
Argh. Har begynt å få Disc Unreadable når jeg spiller. Kommer alltid etter en liten stund med spilling. Prøvd og innstallere det på Hard disken, men det fungerer heller ikke.

Kan jeg bruke Angreretten hos elkjøp (Akkurat 14 dager siden jeg fikk det i posten) å få ett nytt ett?

Har ikke tatt ut spillet ifra XBoxen siden jeg fikk det, og det er ingen riper i cden.

Kjøp deg en Disc Repair Pro. Funker fett. Har en selv.

http://shopping.kelkoo.no/ssc-110201-disc-repair-pro.html

Lenke til kommentar
Hei!

 

Bare lurte på en ting om Skate 2..... Jeg står fast litt jeg finner ikke flere Trasher Challenges, jeg har funnet alle Pools og gjort alle Team Film Challenge.

 

Så vet noen om noe jeg kan gjøre for å få de siste Trasher Challengene?

 

Hadde samme problemer. Men har du gjort det pool jammet som man ikke for lov til å joine med en gang? Tar du det åpner det for mye flere trasher challenges.

Lenke til kommentar
Hei!

 

Bare lurte på en ting om Skate 2..... Jeg står fast litt jeg finner ikke flere Trasher Challenges, jeg har funnet alle Pools og gjort alle Team Film Challenge.

 

Så vet noen om noe jeg kan gjøre for å få de siste Trasher Challengene?

 

Hadde samme problemer. Men har du gjort det pool jammet som man ikke for lov til å joine med en gang? Tar du det åpner det for mye flere trasher challenges.

 

Hvor er det Pool jammet da?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...