Gå til innhold

Den store Skate. 2 tråden


Gjest Bruker-127711

Anbefalte innlegg

Morsomt med Skate 2 men jeg er faktisk litt skeptisk.

 

Grunnen til at jeg elsket Skate var fordi det var så simpelt og elegant, ikke noen byggeseksjoner hvor du må sette opp ditt og datt, ikke noe HUD som sto i veien for noe som helst og det eneste jeg så på som negativt var av en del av bevegelsene ser ikke helt bra ut for å si det sånn.

 

Nå er det HUD ser det ut som i videoen din, og man løper til stadighet rundt å bygger ting. Det er ikke store ting jeg nevner, men det er nok til at det kanskje ikke blir kjøpt av meg.

 

Hvis du tenker på flytting av benker og kickers og lignende, er det lekende lett. En annen ting innenfor bygginga er jo at man kan (hvis man har spart opp nok penger) kjøpe "påbygginger" til diverse spots.

Jeg har f. eks. kjøpt en enorm add - on til Danny Ways Megacompound. Det er faen meg gøy! Enorme hastigheter, big airs (og STORE skader, if that's what turns you on.)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

litt of men

jeg hadde tenkte til å kjøpe meg skate 2 i dag men om bestemte meg i butiken pga dålig tid.(kjøper det klart i mårra)

men så fikk jeg i samme slenge sett skate 1 til 299 eller noe så tenkte jeg er det noe vits i å kjøpe skate en også .

tenker da på om det er mye forskjell på byen.er det noen man bør vite fra 1eren eller som snakkes om i 2eren .

spillte demon til både 1 og 2eren og er helt hekta og i 2eren snakker de om noe fengsel.er det snakk om samme personen som fra skate 1 da?

Lenke til kommentar

Skate og Skate 2 er de feteste spille noen gang lagd..

 

DU har likssom den følelsen av å skate

DU tenker.. Så sykt enkelt..

 

Så prøver du det selv.. STRESS..

 

Vet ikke om noen andre her skater..

Men det er en følelse .. :)

 

litt of men

jeg hadde tenkte til å kjøpe meg skate 2 i dag men om bestemte meg i butiken pga dålig tid.(kjøper det klart i mårra)

men så fikk jeg i samme slenge sett skate 1 til 299 eller noe så tenkte jeg er det noe vits i å kjøpe skate en også .

tenker da på om det er mye forskjell på byen.er det noen man bør vite fra 1eren eller som snakkes om i 2eren .

spillte demon til både 1 og 2eren og er helt hekta og i 2eren snakker de om noe fengsel.er det snakk om samme personen som fra skate 1 da?

 

Ja.. DU begynner i skate en som en nybegynner.. Skal lbi kjent osv..

På slutten av skate så havner du i fengsel (Når du har rundet det)

I begynnelsen av skate 2 kommer ut igjen ^^

Endret av DjDawg
Lenke til kommentar
Noen som har kjøpt og lasta ned Filmer Pack? Går det an å unlocke den i spille or something?

Kjøpte det igår og jeg må si at den forbedra spillets replay editor mye! Det blir en hel del mer realistisk når du kan få kameraet til å gå fritt som i f.eks hvis en dude skater ved siden av deg eller løper ved siden av deg med kameraet i handa og filmer fra bakken.

Jeg likte den ihvertfall veldig godt. Free Cam er nesten et must.

Og jeg tror ikke du kan få unlocke den i spillet. Det tviler jeg sterkt på. Du får også med noen nye klær og stuff.

Lenke til kommentar
Kan ein score store poeng ut over det ein får tid til i løpet av eit hopp, eventuelt med ein rail innimellom?

 

Du kan "stringe" (i mangel av ord) triks, ja. Når du lander går du i manual eller grind før neste hopp. :)

Okey, men det er jo ikkje akkurat lett, sleit lenge nok med å klare Manual-Hop-Manual/Manual-Gap-Manual og det var i kontrollerte former. I eit hopp er det håplaust. :p

 

Det beste er å halde multiplier oppe når ein skal skaffe seg poeng.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...