Gå til innhold

Den store Skate. 2 tråden


Gjest Bruker-127711

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvor er det Pool jammet da?

Det er ihvertfall ikke så langt unna "The Boneyard" (sjekk under "Skateparks" i locations-menyen). Bare rull oppover veien som går ved siden av parken, så kommer du til den pool-tingen.

 

Men det pool jammet er det en av de 7 pools eller er det et utenom. Fordi er fremdeles litt usikker på hvor jeg skal kjøre hen når jeg teleporterer meg til "The Boneyard" jeg spawner ved et sykt lang rail men skal jeg da kjøre ned eller opp eller hvor skal jeg kjøre.... (sorry at jeg spørr så dumt men er ikke akkuratt av de smarteste) :p

Lenke til kommentar

Nå har jeg kjøpt meg skate 2 og har spilt det et par timer nå, og for å være helt ærlig så har spille gitt meg mer frustrasjon enn glede. Det eneste jeg har klart å oppnå er å få en ganske høy poeng sum i "hall of meat". Klarer ikke helt vant med at man bruker den analoge sticken til å hoppe. Hver gang jeg skal ta en ollie, så blir det en kickflip eller lignende. Jeg tryner konstant, slik at det blir så mye avbrudd i spillet at jeg har mest lyst å hive hele spillet.

 

Men tenker jeg skal gi det en sjanse til, så er det noen her som har noen tips?

 

Mvh

Blueone

Lenke til kommentar

jeg prøver å lage en skate film. men den filen jeg lasterned fra skate2.com(som er en flv fil) så funker den ikke i windows movie maker:(

når jeg legger filmen i windows movie maker kommer en beskje om at det er noe som ikke er lagret på pcen.

så noen som vet om et progrmm der jeg kan endre fil typen på filmen?

Lenke til kommentar

Det irriterer meg grenseløst at det skal være en idiotisk medtelling etter hver runde/kamp... Hvorfor er det ingen retry-knapp å mashe? Neida, må helt ut til challenge-lobby først... meeeeeeeeeeeeeeeeeeeh... spillet er altfor gøy til å være så treigt noen plasser... og ja, da tenker jeg på loading også...

Lenke til kommentar
jeg prøver å lage en skate film. men den filen jeg lasterned fra skate2.com(som er en flv fil) så funker den ikke i windows movie maker:(

når jeg legger filmen i windows movie maker kommer en beskje om at det er noe som ikke er lagret på pcen.

så noen som vet om et progrmm der jeg kan endre fil typen på filmen?

 

Bare søk på "flv to avi" eller noe slikt på Google, de fleste videoredigeringsprogram lar deg konvertere filer til eller fra flv-formatet. Prøv f.eks. SUPER

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...