Gå til innhold

Prishopp på Steam (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Og da ble det fort stopp på Steam portoføljen min. Jeg synes ikke de har vært usedvanlig billige på gode titler fra før av heller. Nei denne griskheten fører nok til vesentlig dårligere business for Steam.

 

Jeg får kikke mer på Direct2Drive. Gamersgate er for dyre.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Nå håper jeg dere i Gamer.no, som er vår største spillside (tror jeg? :p) virkelig står for at Spill er Kultur - og at dere kjører hardt med artikler og press mot Steam pga prisøkning som i tilfeller er over 50%.

 

Høy pris = mindre spillkjøp (eller i mitt tilfelle, null spillkjøp)

 

mindre spillkjøp = mindre kultur

 

Nå får vi se da, pressens makt. Håper den eksisterer.

Lenke til kommentar

er vel ikke akuratt en eneste person i europa nå som ikke er happy for dette.. er en del 1000 innlegg på forumet til steam om akuratt dette , der de har sagt klart å tydelig hva dem mener .. håper for all del at de setter ned prisene , uaktuelt å betale mer for et spill direkte fra steam , enne å kjøpe en hardpack fra en butikk.. syke greier.. burde vært minst 30% billigere..

Endret av toazty
Lenke til kommentar

Sendte nettopp en "klage mail" selv til Steam. Håper dere gjør det same ;P

 

FunCom har jo gjort slik at norske folk må betale i Euro (noe dem gjorde i fjor eller noe) Har selv lagt inn US Addresse der som gjør at jeg automatisk betaler i Dollar. ;-p

 

er ikke norge med i eu så er vi ikke med! :)

Lenke til kommentar
Vel, Gamersgate bruker fortsatt dollar uansett geografisk tilhørlighet...

 

Javel? Alle prisene på GamersGate er såvidt jeg kan se listet i Euro.

 

Direct2Drive har for mange regionale begrensninger til at de er særlig aktuelle, og Impulse har foreløpig ikke særlig mange av de nyeste spilla. Synd dette, Steam var uten tvil best på utvalg og pris frem til nå.

Lenke til kommentar

Skjønner ikke hvorfor alle klager så på Valve, det er vel for pokker ikke STEAM som bestemmer valutakursene. Grunnen til at prihoppet blir så stort er at dagens EURO-kurs er historisk høy. Folk sammenligner gjerne med priser fra i sommer hvor dollaren var historisk lav. Dette jevner seg ut over tid, men er selvfølgelig ikke til vår fordel akkurat nå.

Lenke til kommentar

Herregud så ufattelig teite de er ^^ Haha.. som om de ikke jager vekk nok folk med råe _nok_ priser fra før på produktene sine til piratmarkedet, nå skal de jammen jage resten også =)

 

Jaja, er glad jeg kjøpte L4D for et par uker siden da... I $ =)

 

Kan vel trygt si at de mista en stor porsjon tillit fra min side, samt dette betyr enkelt og greit slutten for kjøp av spill (les: Goo, Uplink etc..) fra små utviklere som gjerne lanserer over Steam..

 

C ya in hell Steam =)

 

Edit: Mozze: Det er jo noe her i livet som heter "hver ting til sin tid".. Mao, kanskje ikke heeeeeeelt riktig tidspunkt å lansere dette nye konseptet??

Endret av daniel_984
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...