Killer_DT Skrevet 16. desember 2008 Skrevet 16. desember 2008 Skal snart på en laaang flytur sammen med en skolekamerat, og jeg lurte på om noen hadde forslag til noen spill som passer seg over WLAN. Forrige gang så spilte vi heroes3, men gikk vel egentlig litt lei det tror eg. Noen som har forslag til spill som ikke er så veldig krevende, men som fortsatt har støtte for LAN spilling? Bør ikke være så jysla intensivt heller da det ikke er plass til vanlig mus på de pitte små bordene vi har.
A-Jay Skrevet 16. desember 2008 Skrevet 16. desember 2008 (endret) Utstyr med radiosender/mottaker er ikke tillatt ombord på fly av hensyn til sikkerheten. Så jeg ville heller brukt vanlig kablet lan, men det blir kanskje et problem om ikke dere har muligheten til å sitte rett ved siden av hverandre. EDIT: AoE2 er veldig mus-intensiv, så jeg ville ikke anbefalt det med tanke på plassen ombord. Endret 16. desember 2008 av A-Jay
Killer_DT Skrevet 16. desember 2008 Forfatter Skrevet 16. desember 2008 Tror også AoE er noget intensivt. I hvertfall såvidt jeg kan huske. Men det er dog en god del år siden jeg spilte. Å komme med advarsler om at det ikke er lov tror jeg ikke betyr så veldig mye. Det er ikke den diskusjonen jeg er ute etter. Kanskje det kunne være morsomt å spille en gammel CS? siden begge bare har mousepad, så er det akkurat så intensivt som vi begge klarer å gjøre det. Skal prøve det før vi reiser.
Killer_DT Skrevet 16. desember 2008 Forfatter Skrevet 16. desember 2008 Trackmania så ut som om det er akkurat det jeg er ute etter. Skal laste det ned og prøve det idag.
HammerBro Skrevet 16. desember 2008 Skrevet 16. desember 2008 Trackmania støttes, men jeg tror problemet er at du må være koblet til nettet når du skal starte spillet.
Thor. Skrevet 16. desember 2008 Skrevet 16. desember 2008 Transport tycoon deluxe da? Fyr opp i DosBox/win versjon. Krever mye mus men man trenger ikke stresse. Ta det med ro og lag avanserte tognettverk.
Gaarulf Skrevet 16. desember 2008 Skrevet 16. desember 2008 Skaff trackmania(orginal, the første spillet) orginalt og der er det problemet ute av verden.
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 16. desember 2008 Skrevet 16. desember 2008 WC3 Custom games må da være en vinner
A-Jay Skrevet 16. desember 2008 Skrevet 16. desember 2008 Transport tycoon deluxe da? Fyr opp i DosBox/win versjon. Krever mye mus men man trenger ikke stresse. Ta det med ro og lag avanserte tognettverk. TTDX-klonen OpenTTD anbefales i så fall.
Dr. Chaos Skrevet 16. desember 2008 Skrevet 16. desember 2008 (endret) Command & Conquer spillene er å anbefale (Command & Conquer Tiberian Dawn, Red Alert 1, Tiberian Sun, Red Alert 2), morsomt å spille på LAN. C&C1 trenger patcher og slikt, bruk google. Gratis og lovlig å laste ned (abandonware). Red Alert 1 trenger patcher og sånt, men det kan du lett finne ved noen google søk, RA1 er forøvrig gratis å laste ned det også. Tiberian Sun og Red Alert 2 krever at du installerer protokoll på LAN, men det tror jeg også du klarer, det er ikke gratis. Anbefaler de gamle fordi jeg mener de er bedre, samt at de er ganske glatte og enkle å kjøre på LAN (som du ba om ). Andre spill: Unreal Tournament (hvilken som helst) Total Annhilation Quake (tror det er LAN støtte) SP spill som KAN være artige hvis du er lei MP: Elasto Mania (et must) RollerCoaster Tycoon C&C-spillene (kampanjene er fete, samt skirmish) Endret 16. desember 2008 av Crash
Laland Skrevet 16. desember 2008 Skrevet 16. desember 2008 Serious Sam-spillene! Timesvis med herlig coop spilling!
akristina92 Skrevet 16. desember 2008 Skrevet 16. desember 2008 Serious Sam-spillene! Timesvis med herlig coop spilling! Uten mus? Neppe! Ellers bra.
KongRudi Skrevet 17. desember 2008 Skrevet 17. desember 2008 Jeg ville spillt en fly-simulator, itilfelle at WLAN'en skulle slå seg inn på flyet's datasystem.
Syv Skrevet 17. desember 2008 Skrevet 17. desember 2008 (endret) Jeg ville spillt en fly-simulator, itilfelle at WLAN'en skulle slå seg inn på flyet's datasystem. Haha, gylden kommentar. Fordrer jo at du har litt peil da Endret 17. desember 2008 av Syv
Thor. Skrevet 17. desember 2008 Skrevet 17. desember 2008 Kjør samme flyrute og fly og du kan risikere noen blikk. "Oh hai, jeg styrer flyet."
Syv Skrevet 17. desember 2008 Skrevet 17. desember 2008 Hehe var akkurat i ferd med å poste samme kommentar. Flyruten må jo være i sanntid, ta av samtidig også videre. Se om dere lander samtidig. Ikke glem å mumle kapteinpreik i tide og utide til dine medpasasjerer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå