Gå til innhold

Tek.no's uoffisielle bilderundtur! Meld deg på!


Tharos.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Forresten; jeg vet ikke om dette er blitt foreslått før. Pleier normalt å lese gjennom tråder før jeg poster, men vil få svart i denne tråden før jeg plutselig sovner el.

 

Det virker som om dette jo er et kamera som skal fraktes uten at budfirma, posten etc. blandes inn. For å kontrollere dette har jeg en genial liten ide. Det var slik at alle skulle ta noen bilder av seg selv med dette kameraet; hva om den som leverte og den det ble levert til ble tatt bilde av sammen? På den måten får forumbrukere møtt hverandre og, vi kan jo ikke ha noe av at det kun blir avlevert under dørmattene til folk :)

 

 

Ser nå at dette er nevnt i førstepost, men jeg synes det bør være et krav.

Endret av TSP
Lenke til kommentar
Jeg kan forresten kjøre strekningen Oslo-Trondheim, om det trengs.

Dæven, er du sikker? Det er en lang strekning, så jeg håper det ikke trengs.

 

Ser ut til at vi mangler en del på Vestlandet, og noen i Oppland for å få en rundtur. Nord-Norge er nesten ikke representert noe som er veldig synd. Det samme gjelder vel Telemark og Buskerud og det området. Ser nesten ikke ut som det bor folk i innlandet på kartet vårt...

Endret av Tharos.
Lenke til kommentar
Jeg kan forresten kjøre strekningen Oslo-Trondheim, om det trengs.

Dæven, er du sikker? Det er en lang strekning, så jeg håper det ikke trengs.

 

Ser ut til at vi mangler en del på Vestlandet, og noen i Oppland for å få en rundtur. Nord-Norge er nesten ikke representert noe som er veldig synd. Det samme gjelder vel Telemark og Buskerud og det området. Ser nesten ikke ut som det bor folk i innlandet på kartet vårt...

Tar telemark jeg. Kan frakte videre til Oslo, evnt Kongsberg eller Tønsberg som har representanter her

Lenke til kommentar
Dæven, er du sikker? Det er en lang strekning, så jeg håper det ikke trengs.

 

Har kjørt den strekninga der så utrolig mange ganger at jeg kan kjøre den i blinde. Skal selvfølgelig ikke gjøre det, for da ender det sannsynligvis med at det blir slutten på dette prosjektet. :wee:

 

Men med forbehold da, om det passer med jobb og slikt så går det nok bra. :) Bare å ta med seg et par bekjente, litt god musikk og kjøpe kylling nuggets i Alvdal, så blir det nok en fin tur.

Lenke til kommentar

Da er vi oppe i 30 steder, som jeg klarer å telle. Tenkte jeg skulle ramse opp stedene vi mangler frakt på.

 

Tønsberg - Arendal

Kristiansand - Flekkefjord

Haugesund - Bergen

Hamar - Lillehammer

Ringebu - Vinstra

Dovre - Trondheim

 

I tillegg er det veldig glissent på den nordlige delen av Vestlandet og Mørekysten. Fra Bergen og opp til Ålesund.

Nord-Norge ser det nesten ut som vi må hoppe over, om ikke noen melder seg på. Noen i Namsskogan, Mosjøen, Mo i Rana eller Saltdal?

I Trøndelag er det bare meg selv og Raspeball som er meldt på, skulle gjerne hatt med flere her også.

Midten av Sør-Norge er det lite folk også. Sogndal, Lærdal, Hemsedal, Gol, Voss, Odda, Vinje og Toten, meld dere på! :thumbup: (Tror geografikunnskapene mine får seg en boost av dette. :hmm: )

 

Og husk at om noen andre er meldt på fra samme sted som deg, kan du også melde deg på!

Fler er ber! :)

Endret av Tharos.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...