Gå til innhold

Tek.no's uoffisielle bilderundtur! Meld deg på!


Tharos.

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+6132

Eneste problemet jeg ser med det er at folk ikke nødvendigvis har kamera som tar den aktuelle formen for minnekort, selv ikke med en form for adapter..

 

Hva med å sende ved en usb-stick?

 

Problemet her ligger vel i at noen ved uhell feks kan slette innhold.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Beklager for vanvittig sent svar. Livet er noen ganger i travleste laget for slike snegler som meg.

 

Jeg har tenkt litt. Norges befolkning ser ut til å ha 3 digitalkameraer hver nutildags. Så jeg hiver ut et nytt forslag. Hva om vi kun sender rundt et minnekort? De stedene hvor folk ikke har anledning til å møtes, er det bare å sende en enkel konvolutt til nestemann. Slik får vi med folka i nord som må gå igjennom en Stargate for treffe naboen. :p

 

Et minnekort er uhyre lettere å skaffe enn et greit digitalkamera, og lettere å få rundt i landet.

 

Hvad tror ni grabbar och tjejer?

Ja, det virker jo fornuftig på sett og hvis. Problemet er jo forskjellige minnekort-formater, mange på kamera (fortsatt noen som ikke har kamera.)

 

Burde oppdatere førsteposten og sette opp planen og et tidsskjema. Det har tatt så lang tid det her at jeg har rukket å flytte til Bergen i mellomtiden, så kan heller bli med på et felles gruppebilde herfra.

Endret av danno_O
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...