Gå til innhold

Tek.no's uoffisielle bilderundtur! Meld deg på!


Tharos.

Anbefalte innlegg

Hei, kan gjerne være med på denne.

Studerer i Grimstad, så er der en del, om det ikke skulle skje noe før om en stund til så bor jeg originalt i Kristiansand.

 

fraktstrekket jeg kan ta blir vel da utifra hvor de andre punktene på kartet er, fra Kristiansand til Mandal/Lyngdal eller Lillesand, eller fra Grimstad til Arendal eller Lillesand alt ettersom hvilken vei det går og når dette kommer i gang ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Uuuups, har glemt å komme innom her på en stund nå.

Ja, hva skal vi gjøre nå? Det virker som alle som har lyst, har meldt seg på allerede. Da mangler det et digitalkamera, og kanskje en plan for hvor det skal dra.

Nord-Norge ser ikke ut til å få besøk, dessverre. Om ikke noen melder seg på for langkjøring deluxe.

Har du ikke utarbeidet denne planen enda? oO

Står planen i stå fordi en ikke har et kamera eller fordi en ikke har en plan?

Lenke til kommentar
Uuuups, har glemt å komme innom her på en stund nå.

Ja, hva skal vi gjøre nå? Det virker som alle som har lyst, har meldt seg på allerede. Da mangler det et digitalkamera, og kanskje en plan for hvor det skal dra.

Nord-Norge ser ikke ut til å få besøk, dessverre. Om ikke noen melder seg på for langkjøring deluxe.

Har du ikke utarbeidet denne planen enda? oO

Står planen i stå fordi en ikke har et kamera eller fordi en ikke har en plan?

På sett og vis er jo reiseplanen allerede klar, selv om det fremdeles er noen "hull" her og der. Men jeg tenkte det var best å få orden i kamera-greia først, så vi i alle fall vet hvem og hvor det starter, og så ordne en mer detaljert plan for det hele. Eller?

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
  • 1 måned senere...
  • 3 uker senere...
  • 4 uker senere...
  • 3 måneder senere...

Beklager for vanvittig sent svar. Livet er noen ganger i travleste laget for slike snegler som meg.

 

Jeg har tenkt litt. Norges befolkning ser ut til å ha 3 digitalkameraer hver nutildags. Så jeg hiver ut et nytt forslag. Hva om vi kun sender rundt et minnekort? De stedene hvor folk ikke har anledning til å møtes, er det bare å sende en enkel konvolutt til nestemann. Slik får vi med folka i nord som må gå igjennom en Stargate for treffe naboen. :p

 

Et minnekort er uhyre lettere å skaffe enn et greit digitalkamera, og lettere å få rundt i landet.

 

Hvad tror ni grabbar och tjejer?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...