Gå til innhold

Tek.no's uoffisielle bilderundtur! Meld deg på!


Tharos.

Anbefalte innlegg

Det blir ikke noe moro om det skal sendes i posten. Nei, forumbrukerene skal faktisk møte hverandre (synes nå jeg) - ellers blir det jo unødvendig med dette her. Da kunne vi like gjerne tatt bildene nå med hvert vårt kamera og postet på forumet med det samme og blitt ferdig med det, det har vi RPP til.

Endret av TSP
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det blir ikke noe moro om det skal sendes i posten. Nei, forumbrukerene skal faktisk møte hverandre (synes nå jeg) - ellers blir det jo unødvendig med dette her. Da kunne vi like gjerne tatt bildene nå med hvert vårt kamera og postet på forumet med det samme og blitt ferdig med det, det har vi RPP til.

Nettopp & enig. En ting som gjør dette morsomt (i mitt hode vel og merke) er at deltagerne møter hverandre, og kanskje tar et bilde av overrekkelsen også.

Lenke til kommentar

Jeg la deg til, kanonkent, siden det er flere fra samme området. Hyl ut om du ombestemmer deg. :)

 

Ser ut til at de fleste som er interessert har meldt seg på nå. Og at det av en eller annen grunn stort sett er kystfolket som vil være med. Har dere ikke internett i innlandet? :p

 

Så hva gjør vi nå? Det er fremdeles noen hull i reiseruten. Skal vi vente noen dager/uker og se om flere melder seg på? (Kanskje best, siden det snart er ferietid uansett.)

Skal vi finne alternative måter å frakte kamera imellom hullene?

 

Forgeschlagen (forslag) mottas med kyss, klapp og klem.

Lenke til kommentar

Jeg er med! Dette var jo en strålende idè. Bildene får jo en vanvittig verdi av dette (ikke i penger nei). Utrolig spennende prosjekt. Jeg stiller i Bergen. Kan ikke frakte noe særlig langt, så langt busskortet mitt rekker. Evt fra Bergen sentrum og til noen forumbrukere som bor i utkanten av Bergen? Knarvik anyone? Hvis ikke vil jeg være med på ett gruppebilde hvis noen andre i Bergen kan frakte lengre :)

Endret av siindre
Lenke til kommentar

Jeg bor jo rett i nærheten av Bergen, og stiller med bil, så kan vel få til et slags gruppebilde i sentrum der?

 

Ang. selve prosjektet, jeg tror det kanskje bør settes en siste frist til å være med. Deretter bør ruten planlegges i DETALJ! Dvs en total oversikt over hvilke brukere som er med, hvem som skal levere til hvem, og kanskje og frister for leveringsdatoer. Eks så kan ikke en bruker ha kameraet mer enn 4 dager, hører vi ikke fra neste bruker innen det, så må vi ta kontakt med den som sist hadde kameraet osv.

Lenke til kommentar

hmm. jeg har flippedidatt.net domene med ca 15gb trafikk ledig i maaneden.

Saa kan vel stille opp med underdomene + galleri.

Slik man kan legge opp bildene underveis paa turen og skrive detaljert forklaringer under transport og m0te med andre medlemmer.

 

Har kansje et gammelt 3.2megapixels kamera liggende. Kan sjekke det opp i kveld :)

H0rest dette aktuelt ut?

 

Sorry for øæå men er paa jobb

Lenke til kommentar
Jeg bor jo rett i nærheten av Bergen, og stiller med bil, så kan vel få til et slags gruppebilde i sentrum der?

 

Ang. selve prosjektet, jeg tror det kanskje bør settes en siste frist til å være med. Deretter bør ruten planlegges i DETALJ! Dvs en total oversikt over hvilke brukere som er med, hvem som skal levere til hvem, og kanskje og frister for leveringsdatoer. Eks så kan ikke en bruker ha kameraet mer enn 4 dager, hører vi ikke fra neste bruker innen det, så må vi ta kontakt med den som sist hadde kameraet osv.

 

synes ikke vi burde ha noe absolutt krav om hvor lenge man kan ha kamera, hvis jeg f.eks får det så det passer at jeg tar det med en uke på hytta så burde jo det vært greit.

 

syne heller ikke at alt skal planlegges i detalj, jeg mener det ødelegger litt av prosjektet.

 

edit, jeg er forresten med rundt drammen(?)-oslo-oppland området

Endret av aklla
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...