Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

"Syntes du jeg er tjukk?" - Hva svarer man?


Gjest Gutt_18

Anbefalte innlegg

Hey! Velger å poste anonymt, da jeg ikke vil at min identitet skal bli funnet i dette emnet.

 

 

Mange har kanskje opplevd dette finurlige dilemmaet, nemlig å få spørsmålet: "Syntes du jeg er tjukk?"

 

Dama mi har spurt meg om dette noen ganger, og jeg har som regel greit å ro meg vekk fra det. Hun er ikke tynn, men hun er heller ikke tjukk. En grei mellomting, men det er litt ved magen. Men jeg bryr meg jo ikke noe om akkurat det der!

 

Okay, i det siste har hun lagt på seg litt og hun spør oftere og oftere. Jeg kan skimte at det er litt mer enn det var før, men er ikke mange kiloene det er snakk om tenker jeg. Hver gang så sliter jeg med å takle spørsmålet, så jeg lurer på hva jeg i det heletatt skal si for at hun ikke blir fornærmet, lei seg, skuffet and so on. Tips?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er et svar som får deg ut av problemet med en gang og det er et kontant, "nei".

 

Personlig har jeg problemer med å lyge på den typen spm og får jeg et spørsmål av den karakteren svarer jeg som oftest ærlig på det med de konsekvensene det får.

Jeg føler at du kanskje tenker litt som meg, du misliker å lyge når noen spør på den måten.

 

 

Men...synes du hun er tykk? Er det egentlig en løgn om du svarer "nei"? I tilfelle er jo et kort og greit nei et lovlig svar.

Lenke til kommentar

Vær ærlig, men det er viktig å si det på riktig måte.

Bygger man et forhold på usannheter så er det ikke et bra forhold.

Det må gå ann å ha forskjellige meninger uten å såre hverandre.

 

Har på følelsen av at hun ønsker at du skal si at hun har lagt på seg for at hun skal greie å ta tak i problemet selv og ordne opp, støtt henne i alle fall og sørg for at du er med og trener sammen med henne.

Lenke til kommentar

Gjør som en kamerat av meg. Hvert år legger han inn noe som krever en del fysisk slit i ferien, f.eks. en sommer skulle de sykle deler av tour de France-løypa. Dermed skjønte dama at hun måtte trene en del for å klare dette, og da holder hun seg i god form.

Når dama er i god form så slipper han naturlig nok å svare på "er jeg tjukk-spørsmålet".

 

:thumbup:

Lenke til kommentar
Du sier,

"Du er langt innenfor sunne og fine grenser. Dagen jeg synes du er tjukk, skal jeg heller si ifra. Dersom du er keen på å slanke deg littegrann, så er også det helt greit. Jeg kan gjerne ta utfordringen sammen med deg om å velge en bittelitt sunnere livsstil dersom det er noe du ønsker."

 

 

eller,

"Hell bitch, if ya dont drop em airbag pounds yall be replaced with tha new model ba next weehk!"

 

Enig med det første svaret der.

Lenke til kommentar
Du sier,

"Du er langt innenfor sunne og fine grenser. Dagen jeg synes du er tjukk, skal jeg heller si ifra. Dersom du er keen på å slanke deg littegrann, så er også det helt greit. Jeg kan gjerne ta utfordringen sammen med deg om å velge en bittelitt sunnere livsstil dersom det er noe du ønsker."

 

 

eller,

"Hell bitch, if ya dont drop em airbag pounds yall be replaced with tha new model ba next weehk!"

 

Veldig bra, genesis!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...