Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

"Syntes du jeg er tjukk?" - Hva svarer man?


Gjest Gutt_18

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg mener at dere gutter bør være ærlige. Men om dere har sagt at hun begynner og legge på seg så bør dere også forklare at dere er glad i henne akuratt som hun er. (Hvis dette er tilfellet såklart) Mange jenter vil bare ha en bekreftelse på at de fortsatt er gode nok, andre vil ha et ærlig svar. Gå den gyldne middelvei. Vi er faktisk ikke så kompliserte som dere skal ha det til. ;)

Lenke til kommentar

Helt enig med UneFleur. Si at hun har lagt på seg litt, men at du ikke bryr deg. Dermed blir hun ikke såret, og får en bekreftelse på at det hun mistenke var sant og kanskje hun gjøre noe med det? Jeg kan ta meg selv som eks, jeg gikk opp en periode og maset på kjæresten min om jeg hadde lagt på meg, og han sa alltid nei. Ca fire måner senere var jeg tilbake til normalvekta, og da sa han at jeg faktisk hadde lagt på meg myye. jeg ble sur for at han hadde løyet, hvis han hadde sagt noe så kunne jeg "fikset" det tidligere.

Lenke til kommentar

Jeg har inntrykk av at jenter ofte spør, selv om de er fullstendig klar over at de ser veldig bra ut. De vil bare høre at man sier at de ser bra ut.

 

Det blir litt kjedelig å måtte skryte av kjæresten hver gang de ber om det. De ber ikke direkte, men indirekte, som egentlig gjør det ennå mer kleint, fordi det er ganske gjennomsiktig hva de egentlig vil. Jeg vil jo helst komme med komplimenter på eget initiativ, fordi det føles mye mer naturlig og ikke minst gjør det meg glad å kunne glede dama av egen fri vilje.

 

Det blir som å rope "ulv, ulv" - etterhvert blir svaret automatisk; "neidaduserbrautelskerdegkthxbye". Da får man litt avsmak for å gi komplimenter etterhvert.

 

Har prøvd å gi mer oppmerksomhet på eget initiativ, men noen får aldri nok. Tvert i mot, så vil de bare ha mer. Sånt må gå begge veier, men det blir det ikke plass til hvis den ene ustanselig fisker etter mer.

 

Kan være at jeg misforstår, og at de faktisk er så usikre at de må spørre ofte. Men, sånn oppfatter hvertfall ikke jeg det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...