Gå til innhold

ArmA II: Generell diskusjon

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Leter du etter norske å spille dayz med, så er det en del som samles på

VictrixLegion.com TS3

Battlefield.no Mumble

Silentspy.net TS3 (for Norway 1&2)

Endret av Green_Monster
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om noen ønsker å spille DayZ co-op, add meg på Steam: jensrog (at) online.no er brukernavnet. Kan hoste TeamSpeak server, evt muligens tilgang til Ventrilo server.

Skrevet

Tenkte jeg skulle ordne så jeg kunne prøve meg på Dayz selv, Holder det at bare Arrowhead er installert eller trenger jeg selve Arma2 også?

Skrevet

Tenkte jeg skulle ordne så jeg kunne prøve meg på Dayz selv, Holder det at bare Arrowhead er installert eller trenger jeg selve Arma2 også?

Trenger arma 2, men du kan bruke arma 2 free.

Skrevet

Trenger arma 2, men du kan bruke arma 2 free.

Sikker på det?

Hørt at du må ha ArmA2 også Arrowhead, ikke den gratise versonen.

Jeg kjøpte iallefall begge spillene igår, og skal teste DayZ idag. :D

Stemmer også for at vi lager en egen tråd for DayZ, så vi kan legge til info om TS og slikt, hvor folk holder til. Trenger noen å spille sammen med. =)

Skrevet (endret)

Har fått spillt i maks 15minutter hittil. Prøvd både igår og idag. Får Connection failed på alle servere.

Kommer inn noen ganger, men blir bare disconnected. :(

Får vell legge dette spillet til siden i noen dager i håp om ny og bedre patch, tror jeg. ^^

Endret av Papirkurven
Skrevet

Fikk endelig spillt i noen timer igår kveld. Ble på norway 2 serveren. Det var helt svart, såg ikke en ting. Faen så creapy det var, men utrolig morsomt! Fant meg to randoms som jeg gikk ilag meg, og kastet flares inne i landsbyer og fant mye godsaker ^^

Gleder meg til at dette blir mer spillbart. :D

Skrevet

Er det noen norske servere som spiller vanlig Arma 2, har store problemer med å finne gode servere, bruker mer tid på å finne servere enn jeg faktisk spiller.

Men etter jeg spillte Arma 2 måtte jeg male noen soldater

To Army Rangers

ACU2003.jpg

Skrevet

Det var i alle fall litt community servere som holdt oppe hele tiden. TV2 bl.a

De som har norske og faste servere nå er vel www.nopryl.com, men jeg tipper det vil poppe opp en del når Arma 3 kommer. Vi har kun server oppe når vi samles på TS og har lyst å spille, spørs litt på oppdraget vi spiller...ellers vel egentlig alle velkommene :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...