Gå til innhold

ArmA II: Generell diskusjon


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Heter Konkulf in-game og spiller på den altfor mørke Norway 1...

 

Har sett deg en del in-game på chatten Benobi, men da gikk jeg under navnet "Leo" :p

 

Huff, kjøpte arma 2 i går så er veldig fresh. Tok meg en halvtime bare og finne ut hvordan man snakka xD

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Kjøpte akkurat ARMA II: Combined Operations i går kveld. Brukte en evighet sammen med en kompis å få installert og komme inn på en DayZ-server.

 

Tror jeg fikk spilt i en god time på Norway 1 før jeg ga opp, det er sykt vanskelig å begynne fra scratch i mørket. Skal prøve igjen i dag.

Endret av elgitar
Lenke til kommentar

Lykke til! :D fantastisk gøy. Kompiser viser seg og være ganske viktige her

 

Tusen takk :)

 

Har litt problemer med å komme inn på en server. Har ventet i nesten 10 minutter nå, men står bare fast på "Waiting for server response", andre ganger står det at jeg har feil versjon, selv om jeg oppdaterte for 10 min siden.

Lenke til kommentar

For min del har jeg jeg nesten blitt helt kvitt "Waiting for server response" - dette var noe som plaget meg veldig i starten. Basert på erfaringer er amerikanske (Virgina & Dallas-serverne) og som samtidig ikke har så mange spillere, type 22 av 50. Om man prøver å komme inn på en sånn server går det som oftest smertefritt! Du får litt høyere ping (min er rundt 140-180ish), men jeg har ikke opplevd noe spillmessig tap av dette. Flere av de amerikanske serverne kjører også inverted gametime samtidig som vi har en tidsforskjell, så man kan alltid finne en server med dag :)

 

Ang gamma og brightness så fungerer det kun under visse forhold. Av og til er det verre å øke gamma/brightness for min del, men dette kan sikkert variere litt etter hvem det gjelder.

Lenke til kommentar

Vel, jeg hadde spilt det nå hvis det ikke hadde vært for alle problemene jeg har hatt hittil.

 

Hvis jeg ikke setter meg fast på "Waiting for response from server" så kommer jeg inn og blir fortalt at jeg har feil versjon og må laste ned den nyeste til tross for at jeg har gjort det rundt 4 ganger allerede.

 

Tror jeg legger denne modden fra meg til den blir mer stabil.

Lenke til kommentar

Vil koble meg til Norge serverne, men de er jo oppdatert raskest av alle serverne omtrent. Så, bruker dere en auto-updater og er nummeret, nå står det 1.6XXX DayZ versjonen, eller patchen til Operation Arrowhead? Vil gjerne spille på en server med lav ping, men det er vanskelig å oppdatere til beta patcher når man har kjøpt spillet fra Steam. DayZ versjonene laster jeg ned manuelt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...