Gå til innhold

ArmA II: Generell diskusjon


Anbefalte innlegg

er det bare meg eller fungerer ikke halerotor-fysikken på helikoptrene slik den skal? tenker på pedal left/ right commandoen nå som jeg går utifra kontrollerer nettopp denne. etter et par grader i rotasjonen stopper det og helikopteret tvinges tilbake til utgangsposisjonen slik det ville gjort det med fly. Hos helier skjer dette ikke så hva er det jeg har glemt? ^^

 

vist du flyr fremmover med litt fart så vil du ikke kunne svinge med rotoren i virkeligheten heller. dette pga luftmotstand

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 1 måned senere...

mmmkey, dette var nytt for meg men ser at det samme står på et anna forum også. I så fall skjønner jeg ikke bæra av hvordan det er mulig å faktisk fly helier i virkeligheten og utføre krappe svinger i høy fart.

Bladene på hovedrotoren endres pitch på ettersom man drar i stikka. Bladene vrir seg dermed. Bladene er formet som små vinger, og ettersom man endrer pitch på rotorbladene så er det akkurat som å "pitche opp" med et fly. Veldig simpelt forklart her, altså. Fotpedalene endrer på halerotoren.

 

 

gsed_0001_0004_0_img0628.png

 

Halerotoren skal i all hovedsak motvirke momentet som kommer fra hovedrotoren.

Endret av Quote
  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

DayZ har nå gjort ArmA II så populært på så kort tid at BIS har tatt modifikasjonen i egne hender og bestemt seg for at det på neste patch (1.61) offisielt blir en del av spillet. Det er nok ikke tilfeldig at ArmA II har klatret opp på toppen av salgslisten på Steam etter at denne modifikasjonen kom.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

DayZ har nå gjort ArmA II så populært på så kort tid at BIS har tatt modifikasjonen i egne hender og bestemt seg for at det på neste patch (1.61) offisielt blir en del av spillet. Det er nok ikke tilfeldig at ArmA II har klatret opp på toppen av salgslisten på Steam etter at denne modifikasjonen kom.

 

Jeg vurderer å kjøpe spillet BARE for den modden!:O omg så rått!

MEN! er det online med maaangen folk? er jo diger øy så er litt kjedeligt med bare 4online:P

og når kommer patchen ut?

Lenke til kommentar

DayZ har nå gjort ArmA II så populært på så kort tid at BIS har tatt modifikasjonen i egne hender og bestemt seg for at det på neste patch (1.61) offisielt blir en del av spillet. Det er nok ikke tilfeldig at ArmA II har klatret opp på toppen av salgslisten på Steam etter at denne modifikasjonen kom.

 

Jeg vurderer å kjøpe spillet BARE for den modden!:O omg så rått!

MEN! er det online med maaangen folk? er jo diger øy så er litt kjedeligt med bare 4online:P

og når kommer patchen ut?

 

Ja, det er mange online. Serverne er stort sett fulle.

Lenke til kommentar

Det gikk

Hvor står det offisielt at modden blir en del av spillet?

 

http://arma.armedzon...part-of-arma-2/

Den artikkelen der ble nok skrevet i stor hast, når man ser på intervjuet så virker det mer som at BI bare vil fikse noen feil i spillet som modden ikke kan gjøre. BI gir ofte support til moddere på den måten.

 

Men det hadde sikkert ikke vært dumt å inkludere modden med tanke på alle de nye som kommer til Arma 2 for Dayz.

Endret av -sparks-
Lenke til kommentar

Lurer på å kjøpe det pga DayZ selv. Men må ha noen å spille med, og muligens en litt kraftigere PC. Det virket veldig håpløst hvis man ikke har noen å spille med.

 

Jeg så en film der hvor noen hadde fikset et helikopter, og tok et helikopter-raid inn i en by.

Lenke til kommentar

Lurer på å kjøpe det pga DayZ selv. Men må ha noen å spille med, og muligens en litt kraftigere PC. Det virket veldig håpløst hvis man ikke har noen å spille med.

 

Jeg så en film der hvor noen hadde fikset et helikopter, og tok et helikopter-raid inn i en by.

 

Noen å spille med? Man teamer seg opp med folk hele tiden omtrent.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...