Gå til innhold

ArmA II: Generell diskusjon


Anbefalte innlegg

Vel, jeg hadde spilt det nå hvis det ikke hadde vært for alle problemene jeg har hatt hittil.

 

Hvis jeg ikke setter meg fast på "Waiting for response from server" så kommer jeg inn og blir fortalt at jeg har feil versjon og må laste ned den nyeste til tross for at jeg har gjort det rundt 4 ganger allerede.

 

Tror jeg legger denne modden fra meg til den blir mer stabil.

 

There u go http://cdn.armafiles...Z_Changelog.txt

Filene du trenger http://cdn.armafiles.info/

Endret av Green_Monster
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...

Hvordan er klan miljøet på arma 2? Finnes det norske klaner? jeg har veldig lyst til å prøve å spille litt mer orientert. Jeg har kommet halvveis i campainen og digger spillet. Hadde det ikke vært for at AIen til tider er idiotisk og audioen kunne vært bedre er spillet veldig bra, spesielt til å være fra 2009. Jeg kommer til å kjøpe arma OA og resten av DLCene snart. Ett spørsmål til- Hvorfor Tsjekkia?

Lenke til kommentar

Bohemia er et tjekkisk firma.

 

Det finnes også audio mods jeg vet ikke hvem som er best, men de er som regel bedre enn vanilla lyden.

 

JEg ville kanskje sett på ACRE, Project Reality, det er jo også morro med DayZ til tider. Men du trenger combined operations (OA og Arma2), for å spille dem. Du kan laste ned Six updater denne laster ned og fikser modfilene for deg.

Endret av Zimmerh
Lenke til kommentar

JEg ville kanskje sett på ACRE, Project Reality, det er jo også morro med DayZ til tider. Men du trenger combined operations (OA og Arma2), for å spille dem. Du kan laste ned Six updater denne laster ned og fikser modfilene for deg.

 

Takk for tipset! Jeg har allerede brukt hundrevis av timer på Project reality modden til Bf2, og det ville vært interessant å se hvordan de gjør det på Arma2. Dayz burde også testes ut.

 

Er det noen her som vet hvor man kan få tak i en klan?

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

http://forums.united...dex.php?app=ccs er også verdt å sjekke ut. Stort Arma community som har egne servere. de har TVT og oppdrag som de gjør sammen, der de har en god del av folkene som lager oppdragene til serverene. Er en seriøs side, som prøver å få det til noe lunde autentisk når de spiller.

 

Eller www.Nopryl.no De er faktiskt helt Norske og har masse kule events og spillkvelder, med egen mission forfattere til og med :) Behøver rett og slett ikke bli med i utenlandske communities når man har flere gode Norske

Endret av Green_Monster
Lenke til kommentar

Denne er nå utgitt.

 

Jupp, kjøpte det tidligere i dag. Mest for å støtte BIS, men får vel prøve meg på kampanjen.

 

DLC-en får litt ymse tilbakemeldinger på det offisielle forumet til BIS, men greit å støtte de allikevel. Jeg tror ikke akkurat de sliter med støtte i disse dager ettersom DayZ straks er på en million registrerte brukere.

 

Jeg håper heller de kan bruke det de har av tid igjen på å finpusse ArmA 3. BIS har ikke akkurat noe godt rykte på seg når det kommer til å lansere polerte utgaver av spillene sine.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Prøvde å finne noe informasjon å bli med der for rundt et år siden, men fant aldri ut av det, så ga opp på nopryl :p Var så mye lettere med UO, ettersom de hadde automatisk oppdateringer på modsa de brukte når de spilte. For all del, hadde vært mye morsommere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...