Gå til innhold

Dommedagsprofeti fra ITPro.no. Gått av skaftet?


Anbefalte innlegg

Hvor mange ganger har det blitt spåd at verden skal gå under? Jeg bare lurer.

 

Så når det er besvart, og antallet bekreftet, hvor mange ganger har disse spådommen had rett? Hvor mange ganger av spådde underganger har faktisk skjed?

 

Husker at 2000 skulle bli jordens undergang. Og her sitter vi, 8 år etter, snart 9, og fremdeles taster.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Væpnede vakter og hemmelige dokumenter er ikke det samme som ond konspirasjon. Det synes jeg konspirasjonsteoretikere burde skjønne. Noe MÅ bare skjules for massene, rett og slett fordi det enten er forbi hvermannsens fatteevne, eller fordi det kan utløse massehysteri.

 

Hvis staten gikk ut og sa "nei, det er godt mulig at russland trener x antall soldater på invasjon av Norge", kunne dette skapt ganske mye frykt.

 

Kanskje et dårlig eksempel, men dere skjønner tegninga.

Lenke til kommentar

Er jo opplagt at om noen i høyere posisjoner skjuler noe eller lyver, så er det for å dekke over noe veldig veldig stort, mest sannsynlig noe som har med romvesner eller utenomjordiske farer å gjøre, eller noe som kan true hele menneskeheten. Det er jo bare logisk. :p

Lenke til kommentar
Væpnede vakter og hemmelige dokumenter er ikke det samme som ond konspirasjon. Det synes jeg konspirasjonsteoretikere burde skjønne. Noe MÅ bare skjules for massene, rett og slett fordi det enten er forbi hvermannsens fatteevne, eller fordi det kan utløse massehysteri.

 

Hvis staten gikk ut og sa "nei, det er godt mulig at russland trener x antall soldater på invasjon av Norge", kunne dette skapt ganske mye frykt.

 

Kanskje et dårlig eksempel, men dere skjønner tegninga.

 

det er akkurat derfor ting blir holdt hemmelig.

det er også det at alt offentligheten i norge får vite får også russiske myndigheter vite.

enkelte teknologier blir også holdt "hemmelig", da det kan skremme mer enn det er verdt(nei, jeg snakker ikke om blå krystaller eller noe slikt) og kan missbrukes av mange.

slike ting som f.eks at staten har mulighet til å dekryptere saker live(bare eksempel) er ting offentligheten ikke har noe nytte av og vite, men er fortsatt ikke så ekstremt spennende.

 

det meste er langt ifra så spennende som folk tror.

 

og, ja, jeg kommer borti en del slike saker i jobben min...

Lenke til kommentar
Husker at 2000 skulle bli jordens undergang. Og her sitter vi, 8 år etter, snart 9, og fremdeles taster.

Den skulle også gå under i 2003.

og 09.09.99 klokken 09:09:09. Dette hadde visst Nostradamus spådd, husker vi spilte fotball på ungdomsskolen den dagen og ble umåtelig skuffet når verden ikke gikk under.

Lenke til kommentar

Er det ikke undifundig at en såpass bevoktet hemmelighet som dette, som vistnok har eksistert siden 1983, plutselig skulle skli ut grunnet samvittigheten til 1 politikker?

 

Hva om det nå faktisk er planlagt dette, det er det de vil vi skal tro, at de har noe pågang men at dette faktisk bare er en avledningsmanøver, slik at de får holde på med det som virkelig teller i fred uten forstyrelser.

 

Konspirasjonsteoretikere må sove dårlig vær natt med så mange ymse omstendigheter der ute.

Lenke til kommentar
Husker at 2000 skulle bli jordens undergang. Og her sitter vi, 8 år etter, snart 9, og fremdeles taster.

Den skulle også gå under i 2003.

og 09.09.99 klokken 09:09:09. Dette hadde visst Nostradamus spådd, husker vi spilte fotball på ungdomsskolen den dagen og ble umåtelig skuffet når verden ikke gikk under.

 

Mener at det skulle være en undergang i 1994 også.

Lenke til kommentar

Nåja, det kom jo en film om global oppvarming. De krisene som skjedde der har ikke skjedd enda. Samme med feks I Am Legend, det er laget film om noe som kan skje. Men som ikke har skjedd, eller som kanskje ikke skjer.

Edit: Husker jeg leste en comment på youtube som fikk meg til å le høyt da jeg så den traileren: "what a retard, how is he going to warn 6,5 billion people by smashing a log against a wall!"

Endret av Molsterhead
Lenke til kommentar

 

Husker at 2000 skulle bli jordens undergang. Og her sitter vi, 8 år etter, snart 9, og fremdeles taster.

Den skulle også gå under i 2003.

og 09.09.99 klokken 09:09:09. Dette hadde visst Nostradamus spådd, husker vi spilte fotball på ungdomsskolen den dagen og ble umåtelig skuffet når verden ikke gikk under.

 

Mener at det skulle være en undergang i 1994 også.

 

 

For et par uker siden kom jeg over en liste med mange kjente dommedagsprofetier. I årene 1998 og 1999, var det minst en dommedagsprofeti hver dag, og det sier litt. ;)

Endret av _Zeke
Lenke til kommentar
Filmen 2012 handler ikke om global oppvarming. Man skal ikke se bort ifra at konspirasjonssidene rundt 2012 er "viral advertising" for filmen.

 

Og traileren har samme musikk som traileren til The Shining så man vet at dette blir nifse greier.

Det vet jeg, men det jeg skulle fram til er at selv om The Day After Tomorrow handler om global oppvarming, så behøver ikke det som skjer i filmen å skje i virkeligheten.

Lenke til kommentar

Jeg kan ikke for mitt bare jeg skjønne hva som skulle være så "kynisk" med dette. Hvis noe slikt skulle inntreffe, er det jo ren ønsketenkning å kunne redde alle, da er det bedre at de upriviligerte lever i uvisshet. Forøvrig later mye av artikkelen til å være copypasta fra en av Planet X-sidene. Ikke vil jeg til Mosjøen heller.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...