Gå til innhold

Dommedagsprofeti fra ITPro.no. Gått av skaftet?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Står på wikipedia :wee:

Nei, det gjør det ikke.

 

Okay, spytt ut. Hva er det du vil kverrulere på?

 

Langtidskalenderen avsluttes 21. desember 2012. Klokken 11.11. UTC etter utregning. Susan Milbrath, kurator for latinamerikansk kunst og arkeologi ved Museum of Natural History i Florida. Uttalte at; «Vi» det arkeologiske fellesskapet, har ingen kunnskap om at verden vil gå under i 2012. Sandra Noble, administrerende direktør ved Museum of Natural History, uttaler at; Å gjengi 21. desember 2012, som en dommedag eller at det skal skje en kosmisk forandring, er fullstendig fabrikasjon.
Lenke til kommentar

Greit at alle dere innpå her er så sikre på at det ikke ligger noen sannhet i dette eller ikke, men med mindre dere jobber med hemmeligstemplet informasjon til hverdags så har dere ikke noe grunnlag for eller i mot det som blir sagt i artikkelen.

 

Jeg tror de fleste ville blitt forbauset over hva som egentlig fantes og hva som blir skult for offentligheten. Hvor mange visste for eksempel om den atombomben USA mistet under isen (var det Antarktis, husker ikke ;) ) før nylig. det var hemmeligstemplet på et meget lavere nivå enn militær forskning.

 

Alt jeg ber om er at man skal ha et åpent sinn. Hadde jeg vært en statlig leder, og alle folk hadde tenkt som de fleste her inne hadde jeg kost meg med makten og gjort masse faenskap ingen visste om. Og hvis det skulle bli offentliggjort så ville ingen trodd på det.

 

Ikke veldig vanskelig.

Lenke til kommentar

Jeg jobbet med hemmeligstemplet informasjon i 4 år, voktet over det med livet som innsats. Jeg kan vel innrømme såpass at noe 2012 dommedagsprofeti aldri var på agendaen. Men kanskje aliens ringte politikeren rett etter at jeg sluttet i forsvaret.

 

Men på den andre siden, om det er hemmelighetsstemplet og jeg hadde lest det så måtte jeg jo uansett ha benektet det :ninja:

 

Jeg er nå bare glad at denne trusselen fra rommet var dum nok til å avsløre planene sine noen år i forkant.

Lenke til kommentar
Greit at alle dere innpå her er så sikre på at det ikke ligger noen sannhet i dette eller ikke, men med mindre dere jobber med hemmeligstemplet informasjon til hverdags så har dere ikke noe grunnlag for eller i mot det som blir sagt i artikkelen.

 

Faktisk, så kan man avvise det meste med enkel fysikk, så du tar dessverre feil.

Lenke til kommentar
Greit at alle dere innpå her er så sikre på at det ikke ligger noen sannhet i dette eller ikke, men med mindre dere jobber med hemmeligstemplet informasjon til hverdags så har dere ikke noe grunnlag for eller i mot det som blir sagt i artikkelen.

 

Faktisk, så kan man avvise det meste med enkel fysikk, så du tar dessverre feil.

 

BRING IT!!!!!!!

Lenke til kommentar

For det første kan vi se på banen til denne påståtte planeten. Den går inn i solsystemet, og så går den ut igjen. Hva går den i bane rundt? Den kan ikke bare følge denne banen uten grunn. Det er fysisk umulig. Det er også fysisk umulig at denne går i bane rundt dette objektet, mens ingen andre planeter i solsystemet blir påvirket av den.

 

Videre kan jeg vise til dette innlegget fra SeaLion, som ble postet i denne tråden:

Noen tall å sammenligne med:

• 50 billion miles = 80 450 000 000 km, det vil si 20 ganger lengre unna enn Neptun (den ytterste kjente planeten).

• Neptuns middelavstand til sola er 4 504 300 000 km (ca 30 ganger så langt ute som Jorda).

• Neptun bruker 60190 jorddøgn på ett omløp rundt sola, det vil si ca 165 jordår.

• Jupiter (solsystemets største planet) går i en ellipsebane ca 778 millioner km fra sola (5,2 ganger så langt ute som Jorda).

• Ett omløp rundt sola tar 4333 jorddøgn for Jupiter, altså nesten 12 jordår.

• Jupiter er så stor at massen dens utgjør 2/3 av all planetmasse i solsystemet og den har 318 ganger mer masse enn Jorda. Likevel utgjør sola 99% av all masse i solsystemet.

• Jupiter er godt synlig fra Jorda uten kikkert. Selv om Jupiter er diiiger, så er den altfor liten til å lyse selv, alt lyset vi ser fra Jupiter er reflekslys fra sola.

• Mars er ca 227 940 000 km fra sola, det vil si ca 1,52 ganger lengre ute enn Jorda.

• Et Mars-omløp (Mars-år) tar 686 jorddøgn, altså 1,88 jordår.

• Mars er litt mindre enn Jorda og er godt synlig uten kikkert.

• Det er nå kun 4 år til 2012, og hvis Planet X virkelig eksisterer burde den derfor nå være godt synlig på himmelen uten kikkert. For folk flest. Også selv om den ikke lyser selv. Reflekslyset fra sola burde være mer enn nok til å se den.

 

Du kan også se denne filmen på YouTube. Se fra ca. 7:10.

Se filmen hos Youtube

Lenke til kommentar

Ikke dårlig, jeg kan ikke så mye om fysikk, men det kan kanskje kildene dine. Alt jeg rekker å si idag er at vent og se, mye spennende vil skje. Jeg henviste ikke akkurat til Planet X når jeg skrev innlegget men, mer til den politiske makteliten vi har i Norge. Planet X blir for dumt å diskutere. Vi mennesker er mest sannsynligvis ikke smarte nok til å forstå dette. Bare til opplysning å har vi ikke oppdaget alt enda. Kasnkje denne plaenten er styrt på en eller annen måte, hva vet vi?? Du har ikke mer peiling enn alle andre, siden vi prater om noe vik ikke vet om eksisterer. Planet X ka jo ha en stor omløpsbane, og hvem sier at ikke noe bli påvirket av den? Det er jo flere tusen år mellom hver gang den stikker innom hvis den gjør det da.

 

Hilsen Captain.

Lenke til kommentar

Det sto at Planet X var lengre ute enn Pluto, men fra den nådde det "punktet" (for Plutos bane er jo ikke elliptisk i det hele tatt) skulle det ta 70 dager til den nådde Jorda. Hvor inn i gamperæva fort må den i så fall bevege seg? Og ville ikke det den da eventuelt måtte gå i bane rundt (for det kan jo ikke være sola) forlengst ha oppslukt hele resten av solsystemet vårt, hvis dette mot formodning skulle beveget seg noenlunde likt gjennom verdensrommet som oss, noe som vel også er heller tvilsomt (den har etter sigende vært på besøk før)?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...