Gå til innhold

Dommedagsprofeti fra ITPro.no. Gått av skaftet?


Anbefalte innlegg

Tror det var en "artikkel" om dette på ITPro for et år siden, husker i alle fall denne linken:

 

http://projectcamelot.org/norway.html

 

In 2009 the government of FRP will come into power and Siv Jensen will be elected Prime Minister. This is already known. It's important to understand that. The elections are all fake and the same persons and power elite get elected each time in turn. Look up the political history of Norway, and the people that run the country now.

 

:)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

http://projectcamelot.org

.

 

Zagami now claims to be the head of the European Freemasons as Grand Master of the P2 lodge of Monte Carlo. He has renounced his Muslim conversion and states he is a Christian again. He is threatening to kill the Prime Minister of Norway unless he gets a personal apology and the Nobel Peace Prize.

Now living in the United States, Zagami has moved his headquarters to Kansas City, Missouri. He has his own Green Lyons Security Team to protect him. He has already been attacked twice. Zagami is meeting with various heads of different state Militia groups trying to get their support to begin a Revolution in the US. This is the same man who has stated he has access to small nuclear bombs from the Russian Mafia, and that he will use them to start a revolution in America.

 

http://www.abovetopsecret.com/forum/thread356766/pg1

 

Hva i Ytre Enebakk er det folk ruser seg på for tiden? :!:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124
Etterhvert har det blitt dårligere og dårligere kvalitet på disse, lengden på disse er vel i gjennomsnitt på et par hundre ord, og er for det meste oppgulp av andres nyheter. Men mer er vel ikke å forvente av et communityavhengig nettsted.

 

Hehe.. er det HW.no du snakker om nå? :) Det samme har jo skjedd her inne også, bortsett i fra skribentene her inne er frilans. Om jeg har forstått det helt riktig. Og det synes jeg er en større skamplett, enn at et rent brukergenererrt nettsted publiserer "tynne" artikkler. ;)

Lenke til kommentar

Det ser faen ikke værre ut. Klikka meg fram til "Guider - Proffesjonell kunnskap" på ITpro, og fant "Opplysningstiden". Der er alle artikklene om konspirasjoner, dommedag, maktallianser, UFOER, lysskip og annet paranoid svada samlet.

 

Hvordan skal man ta ITpro seriøst når de poster dette? Jeg trodde IT-avisen var avgrunnen, men herregud, vi har fått en ny bunnplassering her.

Lenke til kommentar
Så lenge det er til neste gang man får ta en "in your face" på Aune. Forrige gang gikk det jo bare en uke før det ikke dukket opp en UFO.

 

Hehe, ja, det kom ingen kommentar etter den bløffen. Tror personlig at det er "noe" i den siste teorien hans, MEN det har noe med tid og sted å gjøre, ITpro er i alle fall IKKE rett sted. Men det burde vel ikke bry oss om ITpro kjører seg sjøl i graven i grunn, men var vel for "glad" i ITpro at jeg bare kan sitte og se på mens selvmordet der foregår...

Lenke til kommentar
Skal innrømme jeg ble litt skremt av denne artikkelen, men når jeg fikk tenkt meg om er dette scenarioet veldig usannsynlig. Noe så stor som dette kan aldri hemmeligholdes, det er for mange involvert. Og dette med de blåe krystallene gjør bare at det høres enda mer usannsynlig ut.

 

hvorfor bruke strøm/bensin når man kan finne opp helt ny teknologi(koster sikkert milliarder å utvikle) og bruke fancy krystaller for å så bruke det til noe så kjedelig som å flytte en underjordisk trikk?

Lenke til kommentar
Skal innrømme jeg ble litt skremt av denne artikkelen, men når jeg fikk tenkt meg om er dette scenarioet veldig usannsynlig. Noe så stor som dette kan aldri hemmeligholdes, det er for mange involvert. Og dette med de blåe krystallene gjør bare at det høres enda mer usannsynlig ut.

Etter noen år på nettet så kjenner du igjen konspirasjonsteorier på første setningen, da blir du ikke skremt mer. Det artige er at enkelte i stedet for å le av konspirasjonsteorier tar absolutt alle for god fisk, slik som Franken her gjør, han tror på absolutt alt.

Lenke til kommentar
Ble ganske skremt jeg også men så kom jeg på at min gamle far er ganske høyt oppe i millitæret så om det er sant: So long suckers! :!:

 

det står jo at kun de som er høyt oppe som får komme i sikkerhet i de bunkerene, familie og slikt får ikke komme...

så, faren din blir reddet, men er nok værre med deg :p

Lenke til kommentar
Ble ganske skremt jeg også men så kom jeg på at min gamle far er ganske høyt oppe i millitæret så om det er sant: So long suckers! :!:

 

det står jo at kun de som er høyt oppe som får komme i sikkerhet i de bunkerene, familie og slikt får ikke komme...

så, faren din blir reddet, men er nok værre med deg :p

 

Damn! Jaja... det var jo synd :hmm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...