Gå til innhold

Dommedagsprofeti fra ITPro.no. Gått av skaftet?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hehe er det dere som har laget den? Fortell mer!

 

det er bare staten som prøver å dekke over det som har kommet ut :p

 

Selvsagt! Får rigge opp hatten min som består av bøyde kleshengere dekt med et tredobbelt lag av aluminium. Tenker klarere da, uten at "they" får tilgang på hva jeg tenker.

 

er glad jeg er på andre siden jeg :p

selv om jeg ikke har hørt/sett noe om det teorien går ut på, så burde staten/forsvaret være så glad i meg at de tar meg med i en bunker/krystalltransportør...

 

 

uansett, genialt gjort, men linken i posten over funker ikke

Lenke til kommentar
uansett, genialt gjort, men linken i posten over funker ikke

Fark, burde vite at ÆØÅ er dårlig idè i URLer, men gjort er gjort :) Gå til bitsex.net og trykk på innlegget der då, så skal det funke :)

 

(Forøvrig har verken firefox eller konqueror her problemer med den urlen...)

jeg sitter med firefox, og har problemer med den...

men, det funka greit å gå på sideen...

Lenke til kommentar

Hva er det med konspirasjonsteorier nå til dags?

 

Det finnes jo dem som er mer "alvorlige" enn andre.

 

Men virker som det er inn å komme med de merkeligste ting.

Men er jo inn å bortkaste enhver teori som ikke støtter offisielle sider av samfunnet.

Viss en konspirasjon er idiotisk, så er alle utelukkende bullshit...

 

Ikke minst så er man enten sau viss man ikke tror på de konspirasjon teoriene eller så er man en idiotisk truther "eller hva du pricks elsker å skrive :p "

 

Er litt morsomt, dere krangler om det stemmer eller ikke. Burde folk ikke fokusere på ting man vet i feil\løgn eller hva det måte være.

Det er jo der problemet ligger, mens dere er mer opptatt med å krangle om hvem som har rett eller feil.

 

Viss det skjer noe og materialer\beviser hva det måtte være, eller løgner blir servert. Det har skjedd mange ganger, men det skjer jo ikke her. Nei da. Ikke i vårt moderne samfunn.

 

Virker og som mange teorier kun har en hensikt, latterliggjøre alt. Så glømmer folk å fokusere på det reelle problemet. Dem som serverer teorier,forklaring osv osv. Eller er alt som det blir fremstilt, vi lever i ett samfunn der løgner\osv er en del av fortiden?

 

Jeg greier ikke å tro at vårt siviliserte samfunn er så nydelig som vi tror. Ting skjer ikke så åpenlyst her.

Lenke til kommentar
Jeg vet ikke, men det skal være identiteten til vedkommende, hvis det faktisk er sant at noen har gjort dette :)

 

Det som er sant er at det var meg og brukeren "rattusnorwegis" som for litt over et år siden kokte sammen dette som Project Camelot nå presenterer som guds sannhet.

 

For de som har kjennskap til forsvarsbudsjettet, og jordsmonnet i Mosjøen (ang. basen der) samt et minstemål av kunnskaper om det Norske politiske samfunnet i alminnelighet burde man bryte ut i krampelatter når man blir presentert for slike ville teorier i stedet for å ta dette seriøst.

Men det beviser vel bare at en betydelig del av den Norske befolkning er generelt uvitende og xxxxx (et ord som jeg ikke skal ta i min munn på dette forum).

Alt i alt er det underholdende å se at vår i utgangspunktet lille interne spøk skulle få slike konsekvenser. :D

 

 

Det hele startet i midten av September 2007 da 2 Norske studenter i Florida av ren kjedsomhet

bestemte seg for å ha litt gøy på de mange konspirasjons teoretikerne ved skolen sin bekostning.

 

Man diktet opp flere ville og helt urealistiske scenarioer som man backet opp med nyhetsartikler

som ikke hadde noe med dette og gjøre samt photoshoppede bilder av chemtrail fly og ufoer.

 

Dette ble da distribuert via skolens forum litt her og litt der.

De hadde imidlertid undervurdert effekten av idioter i store grupper, det hele vokste ut av proposjoner.

Merk, dette var en intern spøk blandt studenter.

Man innrømte sine synder for it-ansvarlig som i sin tur tok ned hele diskusjonsforumet for opprenskning.

 

I mellomtiden hadde noen flinke mennesker sendt deler av denne interne spøken til Project Camelot,

som la 2 og 2 sammen og fikk 15.

Jeg vet ikke hvem og hva Project Camelot er, og hva de står for, men denne historien om undergrunns baser

i Norge og en politiker som røper hemmeligheter er rent oppspinn.

 

For de som vil google litt kan man søke på Project Camelot og Leo Zagami, tror det som kommer frem av resultater

forklare det meste.

 

 

mvh. en Nordmann

 

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...;#entry12370986

Lenke til kommentar
bahahahaha konspirasjonsteorier er alltid morsomme

 

Men ærlig talt, OM dette er sant. Er det ikke lurt å gjøre dette? Jeg har bare lest litt av artikkelen men om noen kan spares for en katastrofe, hvorfor ikke la de smarteste overleve for å så bygge opp verden på nytt? Hvem vil vi redde for å sikre menneskeheten videre? Industriarbeiderne som sikkert er flinke til det de gjør eller de som har bevist at de kan bygge opp store bedrifter, styre land, forske fram kurer på sykdommer, utvikle nye ting etc etc?

 

Og nei, jeg tror ikke dette er sant ;)

Er politikerne som steller i stand alt dritet i verden, hvorfor la det være dem som er igjen så de kan gjøre det på nytt? :p

Lenke til kommentar

PÅ den linken du oppga (http://www.skepsis.no/sekterisk/hva_er_spesielt_med_2012_mayak.html) det ser ut til og stemme det som står i teksten der. Så er vell ingenting og frykte. 2012 er bare et nyttår for dem nesten. Signaliserer ikke dommedag eller noe. For det er jo skrevet ting som foregår 4000 år og noe etter det. Men det suger jo jævlig at hvis det skulle stemme får ikke jeg opplevd en julaften som 18 år:-(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...