Gå til innhold

Vintersportskafeen - Generell vintersportsdiskusjon


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du har helt rett i at det er null sammenheng, men det er du som kommer dårlig ut av det.

Kommer ut av hva? Rektum?

 

Først skriver jeg at jeg tviler på det blir noe slikt igjen fordi det er alltid problemer med vindforholdene i Norge, så skriver jeg at dagens hopprenn var bra siden Norge vant. Begynn å les, konseptet trenger ikke å være bra fordi dagens hopprenn var gøy å se på. Er det mulig ...

Endret av Lami
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

Du har helt rett i at det er null sammenheng, men det er du som kommer dårlig ut av det.

Kommer ut av hva? Rektum?
Fortsatt du som kommer dårlig ut av det. Bra jobba!

*DF når du siterer noe uten å vite hva du siterer*

 

Igjen, kommer ut av hva? Hvordan passer den setningen i det hele tatt inn. Og hva er poenget med å si det samme igjen!

 

Les igjen, begge to - fordi dagens hopprenn var bra betyr ikke det at konseptet er ideelt. Jeg trodde ikke det var vanskelig å forstå, men en gang kverulant - alltid kverulant. Handler om å lese - ikke hvem som kommer ut av hvilket hull.

Lenke til kommentar

Først skriver jeg at jeg tviler på det blir noe slikt igjen fordi det er alltid problemer med vindforholdene i Norge, så skriver jeg at dagens hopprenn var bra siden Norge vant.

 

Det er problemer med vind overalt. Det er lite å gjøre med at det plutselig kommer en jævla storm når det først skal arrangeres. Det er et kult konsept som jeg tror faktisk kommer til å bli. Se på spenningen. Skiller 5 poeng etter 14 hopp mellom lederne og sånn ett poeng mellom plass tre og fire. Så langt har få (eller ingen) av hopperne klaget på konseptet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...