Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)


Anbefalte innlegg

Litt lyst på sånn industrial? Vondt å ta? Pris på no sånt?

9081051[/snapback]

 

Det er i utgangspunktet ikke så veldig vondt plass å ta, men i noen tilfeller kan det være litt vanskelig å få nålen igjennom da det litt brysk der. Varerierer.

9081511[/snapback]

 

Hmm, begynner å bli aktuelt dette her.. Ca pris på å ta sånt hull? Hvor får jeg kjøpt stenger i alle slags fasonger og farger? :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Stenger får du kjøpt hos piercer eller på diverse nettbutikker (Orker ikke rote frem en nå). Pris på industrial ligger på rundt 600 kroner, vil jeg tro.

9082263[/snapback]

supert, kan du ikke rote frem non linker a? væsåsnill :love:

9084727[/snapback]

 

 

www.google.no

Lenke til kommentar

Jeg har 5 tatoveringer, 1 av dem hadde jeg hadde lyst på i en uke, resten ble bare tatt i farten og jeg angrer ikke på en eneste. Irriterende at alle tatoveringer skal bety så utrolig mye og ha en fabelaktig lang historie bak. Ingen av mine betyr noe som helst og det er jeg stor fornøyd med. jeg har korset for independent på armen. thats it. Og det er ikke fordi jeg ser meg selv som spesielt selvstendig, men fordi jeg liker korset :) jeg har også hatt piercing i tunga, nesa, navlen, øret, 3 i leppa og en overflate piercing under øyet. Ingen av dem var heller spesielt gjennomtenkt, men stor fornøyd med dem alle :)

Har store planer om å ta flere tatoveringer jeg plutselig for øye på i syden og ta dem 5 min etterpå uten å tenke gjennom om jeg kommer til å like dem om 10 år, eller om jeg egentlig burde ha en tatovering med en fantastisk lang historie bak.

jeg er en rebell. kremt =D

Lenke til kommentar

Tenker på en industrial..

 

Hva må man gjøre for å holde en piering fin og ren? Har man den ute om natten? Renser man den noe ukene etter man har tatt den? Noe annet å passe på?

 

Er det sånn at man bare presser inn breiere piercing vis man vil ha det med tiden, eller er det noe annet man bruker?

 

Hvilken side tar man det vis man skal ta det på hetrosiden?

Endret av per0
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...