Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

hgordan kan han akurat finne en til deg da??

8944407[/snapback]

 

Tipper den setningen som trolig har gått igjen mest ganger her på denne tråden:

 

"Vet du ikke hvilke tatovering du vil ha, ikke ta den."

 

- Finn ut noe du kunne tenke deg, eks hvilken stil eller hva den skal inneholde. Stikk til en GOD tatovør, si hva du tenker og be han om å tegne en enkel skisse til deg. Er dette noe du kan tenke deg til, spør om han kan rette på det du ønsker å bytte ut/fjerne og tegne det med litt mer presisjon. Så går du hjem og henger den opp der du ser den mest minutter av dagen (innsiden av øyelokkene?) og ser om du liker den etter 2-4 mnd (helst lengre) så tar du tattoverigen! =)

 

 

(Noe jeg har glemt?)

Lenke til kommentar
www.tattooharald.com ! :) en nydelig side! :) Han er 100% seriøs og kaster engangshanskene etter bruk altså!

8952705[/snapback]

 

Det værste er vel at han faktisk tror han er seriøs (vil også tro han kaster hanskene) Han er bare sånn som de som er oppvokst i Sandnes, dem klarer ikke å se hvor trash dem er! :D:p

Lenke til kommentar

Dama har funnet noen piercingsmykker på nettet hun vil kjøpe, men er litt usikker på str.

 

Er det 1.6mm som er standard her også? Eller bruker vi en annen str enn i USA på dette? Har ikke skyvelære tilgjengelig. :D

 

Se her...

 

Og hvordan er kvaliteten på dette man kjøper via nett? Dette blir vist laget i Thailand.

 

Er jo latterlig billig ihvertfall. Sjekket på mitt nærmeste piercing studio og der kostet en titanring 150,- Og den var identisk med den jeg linker til....

 

Link her...

 

Innlegg nr 1700 :w00t:

Endret av King-Nothing
Lenke til kommentar

post-70504-1183148598_thumb.jpg

 

Her er min :)

 

Tok den for et år siden.. Sitter på skulderen min.. Er stjernetegnet mitt.. Guess who? :p

 

Har gått over den og lagt til en stjerne til.. Tettet også det ene hullet.. hovnet veldig så det kom noen dager etterpå :S

 

Hva synes dere?

Endret av crimar
Lenke til kommentar
jeg synesden var veldig kul, ikke for stor og bra sted og velge og ikke for overdrivi. personlig er jeg ikke spess glad i store tattos liksom

8972131[/snapback]

Takker..

 

Ja, den er vel ca 10 cm bred og 15 cm høy.. Ikke for stor :p

 

Vil ha noe på den andre skuldren, men vet ikke hva..

Lenke til kommentar
jeg synesden var veldig kul, ikke for stor og bra sted og velge og ikke for overdrivi. personlig er jeg ikke spess glad i store tattos liksom

8972131[/snapback]

Takker..

 

Ja, den er vel ca 10 cm bred og 15 cm høy.. Ikke for stor :p

 

Vil ha noe på den andre skuldren, men vet ikke hva..

8972144[/snapback]

;) kanse litt liten men kan jo ha den støre?

post-89117-1183149185_thumb.jpg

Lenke til kommentar
jeg synesden var veldig kul, ikke for stor og bra sted og velge og ikke for overdrivi. personlig er jeg ikke spess glad i store tattos liksom

8972131[/snapback]

Takker..

 

Ja, den er vel ca 10 cm bred og 15 cm høy.. Ikke for stor :p

 

Vil ha noe på den andre skuldren, men vet ikke hva..

8972144[/snapback]

;) kanse litt liten men kan jo ha den støre?

8972178[/snapback]

Ja, den var sinnsykt kul..

Lenke til kommentar
jeg synesden var veldig kul, ikke for stor og bra sted og velge og ikke for overdrivi. personlig er jeg ikke spess glad i store tattos liksom

8972131[/snapback]

Takker..

 

Ja, den er vel ca 10 cm bred og 15 cm høy.. Ikke for stor :p

 

Vil ha noe på den andre skuldren, men vet ikke hva..

8972144[/snapback]

;) kanse litt liten men kan jo ha den støre?

8972178[/snapback]

 

Ehm.. er ikke det nemidragen? Den lignet veldig iallefall. Jeg får inntrykk av at det vil være ganske mange som vil løpe rundt med den om noen få år.. allerede føler jeg det er en del.. (var ute på byen i stavanger og da klarte jeg å møte på 2 stykker samme kvelden :p ) så hvis du vil ha noe originalt - noep ;)

Lenke til kommentar
jeg synesden var veldig kul, ikke for stor og bra sted og velge og ikke for overdrivi. personlig er jeg ikke spess glad i store tattos liksom

8972131[/snapback]

Takker..

 

Ja, den er vel ca 10 cm bred og 15 cm høy.. Ikke for stor :p

 

Vil ha noe på den andre skuldren, men vet ikke hva..

8972144[/snapback]

;) kanse litt liten men kan jo ha den støre?

8972178[/snapback]

 

Ehm.. er ikke det nemidragen? Den lignet veldig iallefall. Jeg får inntrykk av at det vil være ganske mange som vil løpe rundt med den om noen få år.. allerede føler jeg det er en del.. (var ute på byen i stavanger og da klarte jeg å møte på 2 stykker samme kvelden :p ) så hvis du vil ha noe originalt - noep ;)

8974398[/snapback]

 

 

Her er bilde av Nemidragen.

post-115235-1183205474_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Dama har funnet noen piercingsmykker på nettet hun vil kjøpe, men er litt usikker på str.

 

Er det 1.6mm som er standard her også? Eller bruker vi en annen str enn i USA på dette? Har ikke skyvelære tilgjengelig.  :D

 

Se her...

 

Og hvordan er kvaliteten på dette man kjøper via nett? Dette blir vist laget i Thailand.

 

Er jo latterlig billig ihvertfall. Sjekket på mitt nærmeste piercing studio og der kostet en titanring 150,-  Og den var identisk med den jeg linker til....

 

Link her...

 

Innlegg nr 1700  :w00t:

8971895[/snapback]

 

En liiiten bump. :whistle:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...