Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)


Anbefalte innlegg

Nei, klumpen øverst var ikke jeg helt begeistret for heller. :p

Hun vant nå i hvert fall på messa, så om det sier noe om smaken til dommerne, eller nivået det var på, det vet jeg ikke.

Tror egentlig det var meningen at den skulle se litt rotete ut, men skal ikke uttale meg :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Starlight tok vist ikke piercing de.. Noen andre steder jeg kan gå i Drammen eller må jeg inn til Oslo? Noen som har hørt noe om House Of Pain i Oslo?

9171503[/snapback]

Leading Light har piercere. Ligger over veien for sentrumsbadet

9172276[/snapback]

Supert! Ingen som har noe erfaring med dem?

Lenke til kommentar

Hvor er det vondest å ta piercing? Nipplene var ikke så vondt, det var heller bare digg.

 

Jeg har tatt i begge nipplene og en prince albert. Den første nipplepiercien kjente jeg ikke, nr2 kjente jeg ganske godt. Princen var en blannafølelse, men vil si at den kjente jeg best, men ikke nødvendigvis var vonnes.

 

Men smerte er inviduelt. Men der det er mest nerver vil det jo selvsagt være litt vondere å ta ;)

 

I second that! Hadde tatt brynet fra før av da jeg tok prinsen, men var et helt annet stressnivå da fyren plukka på tissen min med gummihansker enn da han stakk en nål gjennom øyebrynet... Regner med at det gjorde vondere siden jeg ikke klarte å slappe av ordentlig.

Endret av fredrik
Lenke til kommentar

I second that! Hadde tatt brynet fra før av da jeg tok prinsen, men var et helt annet stressnivå da fyren plukka på tissen min med gummihansker enn da han stakk en nål gjennom øyebrynet... Regner med at det gjorde vondere siden jeg ikke klarte å slappe av ordentlig.

9178215[/snapback]

 

Enig der! Skikkelig gøy når han stod og kladda på tissen min! :D Litt flaut at det var veldig kaldt den dagen, stoltheten min var ikke så stolt! :blush:

 

Men som sagt, ingen fasit svar på smerte. Tror det litt etter hva du forventer. Jeg forventa død og pinebenk når jeg tok min første nippel. Kjente ingenting. Når nummer to kom for tur forventa jeg ingenting smerte, kjenter UTROLIG mye .. Tissen, mest ubehag pga dude kladda og studerte tissen .. Men et lite stikk var det;)

Lenke til kommentar

Glint: Sikkert et lite emo-troll det der :D

 

Tenker på å tattovere en slags liten fisk på beinet siden jeg er i d stjernetegnet, noen som har noen fete fiskebilder på lager? Noen jeg fant.

 

fishbone-doleva.gif

 

Fish_-_Cartoon_01.gif

 

Denne var fet, men da må d grønne være hvitt seff..

 

fsh097.png

Endret av per0
Lenke til kommentar
Glint: Sikkert et lite emo-troll det der  :D

 

Tenker på å tattovere en slags liten fisk på beinet siden jeg er i d stjernetegnet, noen som har noen fete fiskebilder på lager? Noen jeg fant.

 

http://www.autosamolepky.cz/foto/nahledy/fishbone-doleva.gif

 

http://www.abcteach.com/aquatic/Fish_-_Cartoon_01.gif

 

Denne var fet, men da må d grønne være hvitt seff..

 

http://www.decalzone.com/images/decals/animals/fsh097.png[

He he :!: Hva med en av disse

post-115235-1185940224_thumb.jpg

post-115235-1185940235_thumb.jpg

post-115235-1185940248_thumb.jpg

post-115235-1185940262_thumb.jpg

post-115235-1185940273_thumb.jpg

Endret av fredrik
Lenke til kommentar

Den gule fisken var jo litt stilig, men usikker på om jeg skal ha no farger ass.

 

Kanskje en av disse:

 

1609190.gif

 

a468.gif

 

Den siste har kanskje litt for mye detaljer? Fant den også på en side hvor man kan bestille sånne ''lissomtattos'' så litt skeptisk til den..

Endret av per0
Lenke til kommentar
Den gule fisken var jo litt stilig, men usikker på om jeg skal ha no farger ass.

 

Kanskje en av disse:

 

1609190.gif

 

a468.gif

 

Den siste har kanskje litt for mye detaljer? Fant den også på en side hvor man kan bestille sånne ''lissomtattos'' så litt skeptisk til den..

9185552[/snapback]

 

Har du vurdert Dory :thumbup:

Det er jo fisken over alle fisker :yes:

dory.bmp

post-115235-1185978412_thumb.jpg

Lenke til kommentar
At Dory fra Nemo er blå og ser helt annerledes ut enn den røde der, er da almennkunnskap. .P

9188417[/snapback]

Jess, da vet jeg det :tease:

 

Men tror uansett det ikke er aktuelt å ta den røde fisken, grenser..

 

Disse 2 står sterk:

 

1609190.gif

 

eller denne rundt foten..:

post-133687-1185987816_thumb.jpg

Lenke til kommentar
At Dory fra Nemo er blå og ser helt annerledes ut enn den røde der, er da almennkunnskap. .P

9188417[/snapback]

Jess, da vet jeg det :tease:

 

Men tror uansett det ikke er aktuelt å ta den røde fisken, grenser..

 

Disse 2 står sterk:

 

1609190.gif

 

eller denne rundt foten..:

9188551[/snapback]

 

 

Hehe.

Den rundt foten hadde jo vert konge :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...