Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

har lest igjennom hele tråden nå, begynte for to dager siden og har lest litt innimellom. Mye kjekk info, og masse kjekke utsagn fra folk hehe. Personlig så skal jeg tattovere meg den 30 juli, altså på mandag. Har venta på denne dagen utrolig lenge, skal bli herlig å få det gjort!

 

Bisk0p, vet ikke om du husker meg, var på warpzone med glenn, maen og den gjengen. dont know if u rimembah? funny at du har fått deg ein albert:P

Lenke til kommentar
Husk å poste pics plz.

9161810[/snapback]

Selvgjort er velgjort :D

 

Er uansett mye mer sjarm over å gjøre det sjæl (eller på kjæreste, kompis, rompis...) enn å betale Tattoo-Harald for å gjøre det :thumbup:

 

 

Noen som har fått nok av Windows? (Ironien er jo at man da må se den jævla feilmeldinga hver dag):

post-6040-1185645729_thumb.jpg

Endret av Langbein
Lenke til kommentar
Haha, glem det. Trodde et øyeblikk at det var du som spurte etter transfer-paper på forrige side, og at du hadde tattovert en Windows-feilmelding over hele armen på deg selv.  :!:

9162438[/snapback]

Hvis du sjekker profilen og post-historikken min, ser du jeg er "linux-fanboy", men jeg hadde heller tatovert linux kernel-source over hele kroppen min enn noen Windows-BSOD på armen :!:

 

Forøvrig er bildet hentet fra modblog.bmezine.com. Men de er flinke til å inkorporere logoen på raffinerte måter i bildene.

Endret av Langbein
Lenke til kommentar
det betyr ren kjærlighet..

Ellers så kan det bety "egg" for alt du vet ;)

Og hvordan er "ren kjærlighet" beskrivende for deg?

 

Dette er hva jeg hadde tenkt om jeg var jente og du fortalte det til meg:

 

1: Ikke ligg med han!

2: Sikkert hyggelig/geek.

3: Søtt og jævelig oppbrukt.

 

 

Men når alt kommer til alt betyr bare en ting, om du liker den eller ikke!

Lenke til kommentar

Ren kjærlighet for meg er noe av det fineste som fins..

Jeg ble laget av det og jeg liker å sprede glede til andre og få folk i bedre humør, jeg lytter til folk som har det vondt å hjelper folk i vanskelige situasjoner.

Jeg liker tattoveringen min veldig mye og jeg vet at den betyr ren kjærlighet siden jeg snakket med flere japanere ;)

Så ren kjærlighet for meg er det fine jeg kan gjøre mot andre uansett om de ikke vil gi noe fint tilbake.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...