Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Frrrrryktelig vondt, 500kr.

9060754[/snapback]

Hvor er det vondest å ta piercing? Nipplene var ikke så vondt, det var heller bare digg.

9061048[/snapback]

 

Jeg har tatt i begge nipplene og en prince albert. Den første nipplepiercien kjente jeg ikke, nr2 kjente jeg ganske godt. Princen var en blannafølelse, men vil si at den kjente jeg best, men ikke nødvendigvis var vonnes.

 

Men smerte er inviduelt. Men der det er mest nerver vil det jo selvsagt være litt vondere å ta ;)

Lenke til kommentar
Hvor er det vondest å ta piercing? Nipplene var ikke så vondt, det var heller bare digg.

9061048[/snapback]

Syntes ørebrusken er verst, etter brystvortene. Skal nevnes at klitorisforhud ikke er spesielt godt det heller. Og ikke nape.

 

Men, må lide litt for skjønnheten.

9062011[/snapback]

 

Har du piercing i klitoris forhuden, isåfall, skal den være der hele tiden, eller skal den taest ut på natten eller noe slikt?

Lenke til kommentar
iris? øøøh :p Tenker på siden, der øyebrynet slutter.

9074481[/snapback]

En øyebrynspiercing...

Det er en surfacepiercing og er blant de som gror lettest ut. Og sånn stang gjennom øret (om du tenker øvre del av ørebrusk, vel å merke) er en helix-to-helix industrial.

Lenke til kommentar
iris? øøøh :p Tenker på siden, der øyebrynet slutter.

9074481[/snapback]

En øyebrynspiercing...

Det er en surfacepiercing og er blant de som gror lettest ut. Og sånn stang gjennom øret (om du tenker øvre del av ørebrusk, vel å merke) er en helix-to-helix industrial.

9078243[/snapback]

 

Litt lyst på sånn industrial? Vondt å ta? Pris på no sånt?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...