Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)


Anbefalte innlegg

Det jeg lurer på er åssen det er å ha blekk i ansiktet om 20 år, hvorvidt det er normalt eller ei, men det får tiden vise.

 

Jeg valgte å gå mine egne veier og ville ha noe positivt, fargerikt som minnet meg om en happy barndom og siden jeg er nærd så endte jeg like gjerne med å tattovere en hel arm med mario-univreset pluss turtles, soldi snake, ken fra street figther. Armen er rimelig in the "spotlight" på fylla for å si det sånn. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er begrenset hvor mye informasjon man får ut av et knøttlite bilde med jpeg-artifakter. Det er sølvringer og neglelakk fyren har på fingrene. De to hovedmomentene i bildet er tatoveringen på armen, og krusedullene i trynet.

 

At den er kjip er subjektivt, ja, men du spurte også "hva syns folket?". Da får du subjektive meninger. Skal folk være objektive, så blir svarene "det er en tatovering, sikkert fin om du liker sånt".

Lenke til kommentar

Det jeg lurer på er åssen det er å ha blekk i ansiktet om 20 år, hvorvidt det er normalt eller ei, men det får tiden vise.

 

Jeg valgte å gå mine egne veier og ville ha noe positivt, fargerikt som minnet meg om en happy barndom og siden jeg er nærd så endte jeg like gjerne med å tattovere en hel arm med mario-univreset pluss turtles, soldi snake, ken fra street figther. Armen er rimelig in the "spotlight" på fylla for å si det sånn. :)

hei hei hei! se å få ut bilde av den sleeven der:) høres jævlig fet ut. Lyst på noe sånt selv haha

Lenke til kommentar

Det jeg lurer på er åssen det er å ha blekk i ansiktet om 20 år, hvorvidt det er normalt eller ei, men det får tiden vise.

 

Jeg valgte å gå mine egne veier og ville ha noe positivt, fargerikt som minnet meg om en happy barndom og siden jeg er nærd så endte jeg like gjerne med å tattovere en hel arm med mario-univreset pluss turtles, soldi snake, ken fra street figther. Armen er rimelig in the "spotlight" på fylla for å si det sånn. :)

Den er tøff den, det lille eg har sett av den. Sleng opp eit ordenlteg bilde då, din luremus! :D

Lenke til kommentar

Det jeg lurer på er åssen det er å ha blekk i ansiktet om 20 år, hvorvidt det er normalt eller ei, men det får tiden vise.

 

Jeg valgte å gå mine egne veier og ville ha noe positivt, fargerikt som minnet meg om en happy barndom og siden jeg er nærd så endte jeg like gjerne med å tattovere en hel arm med mario-univreset pluss turtles, soldi snake, ken fra street figther. Armen er rimelig in the "spotlight" på fylla for å si det sånn. :)

We need pictures, mr.!!! Det høres ut som min fremtidige sleeve. Bortsett fra med "mine" spillfigurer, da :p

Lenke til kommentar

Nå er selvsagt min HTC DHD dæv, så må bruke gamle bilder - og det er det ikke mange av, men jeg kan også si at i tillegg har jeg tattovert "graffiti - joker" fra batman på ribbeina, Michael Jackson på venstre legg og en zombieskulle på høyre siden av leggen, ble en slags "musikk-video" sleeve på leggen, og på toppen av det hele tok jeg en tredjedel av ryggen og tattoverte Rocky. Og alt dette høres temmelig galskap ut, men jeg ville som sagt gå mine egne veier og da endte jeg opp med de personene som har betydd mest for meg innen film,musikk og barndom/games da alle disse er lidenskaper for meg. :)

Min første tattovering var den øst-europeske ørnen på venstre underarm, grunnen til stjernen er rett og slett en arme av stjerner rundt ørnen på det orginale emblemet - en slags hyllest da selv om jeg er født i Norge så var mine foreldre flyktinger.

 

Eneste som ikke er done er ribbeina, da det mangler enda litt "grafitti" - som sagt, har ikke tilgang til kamera da overcloakingen av telefonen min drepte hovedkortet - QQ så for full sleeve av armen så er det bare å titte innom under helse hvor jeg flexer kroppen min under "diett til sommer2011 kroppen" eller hva enn emnet heter, så skal jeg prøve å få tatt bilder når jeg får tilgang til et kamera - siden solid snake/ryu og gears of wars dekker skulder ned til albuen.

 

http://img101.imageshack.us/g/steurpoa.jpg/

 

Del 2 : http://img4.imageshack.us/g/imag0105v.jpg/

Endret av Dukien
Lenke til kommentar

Awesomeness, før jeg så bildene så tenkte jeg at hvis jeg skal ha med mario skal det være fra super nintendo mario kart.. ser jævlig kult ut. kult å se resten i bedre kvalitet :) må mekke meg en sånn gamer memorial jeg også ass. jeg startet soft med en bestefar / nordnorge half sleeve jeg da ;P så jeg får vell bli ferdig med den først..

Lenke til kommentar

Edit: Oppdaterte to nye med bedre vinkler som jeg fant nå.

 

Hjertelig - hyggelig å høre. :)

 

Eneste problemet er at mamma enda ikke vet at sleeven på armen er fullført samt ribbeina pluss den ene delen av leggen, når jeg gikk i singlet hjemme ifjor sommerferie så var jeg på kjøkkenet så for å snu meg mens mamma vispet krem - det hele endte med at jeg kjente noe hardt i nakken og det var min mor som kastet vispet i frustrasjon på meg og "Hva pokkker har du gjort med ryggen din ? =("¨

 

Sylkvass: Oi, høres klassisk konge ut - har du bilder av dette? :o Ble nyskjerrig nå.

Endret av Dukien
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...