Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

2k i timepris er temmelig drøyt. Da er man enten en racer med nålene eller der oppe med Paul Booth og Robert Hernandez.

Dette er grunnen til at jeg ikke liker timepris. Det blir et slags tidspress på artisten, og samtidig så sitter kunden ofte og tenker "kunne h*n gjort dette fortere?" eller lignende. Not cool.
Lenke til kommentar

Uff, sjekka nettop facebook der en av bygdas "FÆST Å MOPED E LIVET Å VOLVO 240 DA!"rånere hadde skrevet at han hadde lyst på tattoo. Ikke noe galt med det, men han hadde tydeligvis sjekka om det var ledige timer, og det var det tydeligvis ikke før i desember. Da kom 2-3 andre å anbefalte en lokal dude som hadde ett hobbysett og alle virka enige om at det var samme kvalitet som studio. Var forresten en grisestygg oransje tribal fra overarma og opp til halsen han hadde lyst på.

 

Sikkert noen der ute i det langstrakte landet som har klart å bli sånn dugelig god på hobbybasis, men tviler virkelig på at den generelle hobbyblekkspruten er i nærheten av kvalitet og sikkerhet som de proffe. Folk må da få gjøre hva de vil med kroppen sin, men blir veldig trist når jeg ser hvor lett hobbytattovører blir erstattet med studio for bygdeungdom. 

 

 

Lenke til kommentar

Opp med hendene - det vil si send meg en PM - de som IKKE er lei av personfeidene mellom visse brukere her, og synes at sånt er greit, og at folk bør fortsette å mobbe hverandre for smak og behag.

 

En side av meg har lyst til å bruke Rema-metoden og gi alle parter en god sommerferie. Den andre sier at det må da finnes ett eneste tema her på jorden som man kan diskutere uten å bli cyber-enemies.

 

Jeg skjønner at folk hisser seg opp over religion og politikk. Endog gatekunst/tagging, siden det forsøpler det offentlige rom. Men en tatovering forsøpler bare personen som tar den. Det er mye jeg synes er stygt på den fronten, men jeg skal ikke gifte meg med noen av dere (tror jeg), og det er ikke mitt problem om noen vil ha "jeg er en apekatt" på kinesisk på ryggen fordi hun liker tegnene, eller skal leve resten av livet med et hjerte og navnet på eksdama tavovert i panna.

 

Smag og behag kan diskuteres, som alt annet. Men ta det i vennskapelige former. Jeg anbefaler også at dere er litt tykkhudet. (Tåler dere å bli tatovert så tåler dere vel et aldri så lite digitalt "stikk" uten å grine av det.) Bare det er sånn likelig fordelt så det ikke får preg av mobbing.

 

Og om noen ikke kan dy seg, så går det an å ignorere dem. Folk som ikke klarer å gi seg får heller anse postene sine som søknad om permisjon fra forumet...

 

Geir :)

Lenke til kommentar

NOINOINOINOINOI...når det gjelder asiatisk:)

Er ihvertfall han jeg skal gå til når det gjelder meg.

Jimmy er dyktig han også, men tenker mer horror og sånne ting.

Selv om han er flink i asiatisk også så er egentlig Noi i en egen klasse her i Norge ja.

 

Huff, får vel bare kaste inn hånkle og ta meg en tur inn til oslo og bli enig med noi hva som må gjøres, og når han har tid, og bare få avtalt noe.

Planlagt å vente ca 1 år, for å kunne få spart opp litt ekstra, og planlagt ting.

Men klarer ikke holde meg unna denne tråden engang, så kjenner det kribler i huden.

 

Regner med at han har ei ganske grei venteliste også, så litt tid vil man sikkert ha på seg. Liker uansett å ta tattoo på vinterhalvåret.

 

3-4 timer per arm, + litt ekstra, 15-20 timer totalt, 30k cash, burde vel gå greit alt i alt, ønsker å bli "ferdig" engang også.

 

Vet jeg hvor overtidspengene mine vil gå henne i det minste, greit å slippe å planlegge sånt.

Bare å spare opp. Noi er booket ut til neste år, så da har du god tid til å spare opp. Men husk å være kjapt ute med å bestille hvis ikke så blir det plutselig venting ut neste år også :!:

Lenke til kommentar

Jeg vil se dem ferdiggrodd før jeg sier om noe er "bra" for hjemmetatovering eller ei. Ting kan se strålende ut rett etter at nålen har vært på deg, og så detter all fargen/skyggen av når du får skorpe på fordi de ikke aner hvor dypt nålen skal. Eller man får store bleedout fordi de dytter den FOR dypt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...