Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Når man smører en tattovering med 50, må man vel BARE smøre tattoveringen da eller? Ellers blir man vel ganske bleik rundt tattoveringa, right? Og har sett mange veldig brune folk (tenker på folk som har solt seg mye, hvis noen skulle missforstå) med tattoveringer.

Lenke til kommentar

Detvarvondtdet: Aldri hatt en dårlig erfaring med helosan ;)

Men bruker man bare litt for mye så kan det skje visse ting ja :!:

Vil også poentere at jeg BARE bruker den når skorper blir så tykke at jeg er redd for at det kan skje ting noe som man får til tider på 6-7 timers økter :(

 

Heller aldri hatt dårlig erfaring med Helosan, og bruker tynt tynt tynt lag.

 

Aldri opplevd tykke skorper, bare et lag med flass som detter av.

Er vel p.g.a. plasten i 2-3 dager :p

Lenke til kommentar

Når man smører en tattovering med 50, må man vel BARE smøre tattoveringen da eller? Ellers blir man vel ganske bleik rundt tattoveringa, right? Og har sett mange veldig brune folk (tenker på folk som har solt seg mye, hvis noen skulle missforstå) med tattoveringer.

Jeg bruker 50 på tatoveringene og 20 ellers på kroppen.

Lenke til kommentar

Har du snakket med han i det siste Mumsen?

Nei har ikke det. Men jeg vet at det blir ikke noe Sverige på meg denne gang :\ Så da satser jeg heller på å spare opp til en ordentlig økt til neste år :D Så får jeg krysse fingrene i mellomtiden på en første eller andreplass i vg-konkurransen, så jeg kanskje får gjort ferdig pinupen :p hehe.

Og så er jeg veeeeldig nære på å strekke ørene O.o Er bare dette med sommer, sol og bading som får meg til å vente :p

Lenke til kommentar

Noen som vet hvor jeg kan finne tegnene til de 7 dødsyndene? Vurderer å få en tattovering på nakken/halsen, og vil gjerne ha et tegn eller noe.

 

En kollega har den ene synden, lust tror jeg det er på nakken. Men jeg kan ikke finne denne på google, legger ved et bilde.

post-75448-1279368209,327_thumb.jpg

Endret av k1mzor
Lenke til kommentar

Hva med å i stedet for å tatovere et teit symbol fordi du sikkert ikke skjønner hele meningen, men fordi f.eks "lust" høres kult ut, sette deg inn i meningen og så tatovere en blanding av alle sammen?

 

Skjønner jo meningen, poenget er at jeg likte tegnet, og er ute etter noe av det samme. Et lite og stilrent noe som er noenlunde annonymt. Tips er velkommen!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...