Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det var noen grusomme linjer og noen grusomme... ting der, men må egentlig si jeg ble positivt overasket. Hun burde jo komme seg i lære et sted, i stedet for å fjase rundt og gi folk relativt dårlige tattoveringer.

 

Jeg ble i hvert fall positivt overrasket, sammenliknet med alt det andre amatørarbeidet JEG har sett. Overraskende mye helt ok!

Lurer på om jeg selv skal ta steget og tatovere meg nå, i stedet for å bare sitte og se gjennom side etter side med bilder og misunne alle andre. Men jeg er bare 18 år, snart nitten, og er ikke helt overbevist om at jeg kommer til å velge noe nå som jeg fortsatt vil like om fem eller tjue år.

 

Hadde nesten bestemt meg for å ta conversemerket på ankelen, plassert akkurat der det er når man har på seg skoen. Har trasket rundt i de skoene vinter og vår i 7 år nå og er ikke lei av merket enda... og så "er det jo bare å ta på seg en sokk"! Right?

 

 

Edit: HAHa Shikaru! Stygg var den også!

Endret av Charlotte Q
Lenke til kommentar

Heisann!

Har gått en stund nå å vurdert å skaffe meg litt blekk på kroppen, har sett litt rundt å funnet mange ikke fullt så orginale ideer, men jeg synes de er kule og har lyst på dem selv.

Men det blir min første tatovering og har lest å hørt mange forskjellige plasser at det er lurt å begynne med småe tatoveringer før du da går over på større.

 

Er en hardbarka Zelda fan så jeg har sett på denne med stor intresse

 

http://25.media.tumblr.com/tumblr_kqyk8g80t81qzxey3o1_500.png

 

Eller da noe i denne duren

 

http://www.gamespot.com/users/MrPaws/view_image?id=PIYP7hgv7hqe7Rrlkw bare på ryggen

om det ikke blir hyperlinks så er det pga jeg er ny på forumet og har egentlig ikke peiling enda :p

ser fram til svar og tanker ang emnet og hadde satt pris på om dere som allerede har tatoveringer kunne sagt litt om deres erfaringer!

Lenke til kommentar

Må bare si; Elsker temaet! Men det er mange ting som jeg syns du burde tenke på når du først skal blekke deg. Skal prøve å ramse opp litt her :p

 

-Vær kresen på valg av tatovør, det finnes så utrolig mye dårlig der ute. Og i mine øyner er ikke hvermansen i gata kvalifisert til å anbefale noe studio til deg.

 

-Ikke kopier andres tatoveringer, dette er bare kjedelig og kjipt. Plukk ut elementer fra dette fantastiske ( ;) ) temaet som du kunne tenke deg å ha med. -Når du har funnet en tatovør, så snakker dere sammen og h*n tar det du har kommet frem til og setter det sammen til noe mye bedre enn du selv kunne klart. Husk en dyktig tatovør elsker jobben sin, h*n er dyktig kreativt sett og kan tegne.

 

-Det folk sier til deg om at du bør starte med en liten mener jeg bare er tull. De fleste blir avhengige og skaffer seg flere tatoveringer. Da kan en liten tatovering bare være i veien for en større og bedre gjennomtenkt tatovering. Og når det kommer til zelda så syns jeg det fortjener en litt større og med et dritrått og gjennomført desig ;) Min første tatovering ble ingen liten sak, den strekker seg fra litt under armhulen og ned til hoftebeinet, angerer ikke ett sekund.

 

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=103194 her er en tråd dedikert til tatovering og piercing som er på 1200 sider. Der er det mange som kan mye om tatoveringer. FFolk der kan anbefale deg studioer som kan være verdt å undersøke =)

 

Men siden jeg skriver her kan jeg jo forsøke selv, hvor i landet bor du? Og er du villig til å reise litt for å få en time med en dyktig artist?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

Når man først skal ha skrift foretrekker jeg å ikke ha på norsk ettersom det blir veldig begrenset hvem som kan forstå det.

Kan være artig og. Er en på jobb som er skikkelig frustrert over at han ikke forstår hva som står på armen min (han kan ikke engelsk). Litt gøy :tease:

Lenke til kommentar

Når man først skal ha skrift foretrekker jeg å ikke ha på norsk ettersom det blir veldig begrenset hvem som kan forstå det.

Kan være artig og. Er en på jobb som er skikkelig frustrert over at han ikke forstår hva som står på armen min (han kan ikke engelsk). Litt gøy :tease:

Han tror sikkert det er noe sykt eller skittent. :p

Lenke til kommentar

Tjenestegjør for øvrig i Bodø(førstegangstjeneste) men jeg reiser til amerika på "perm" den 1 August og har da bestemt meg for å ta den der om det noen gang skal skje, bor til vanlig i Ålesund området og der er lite "profesjonelle" tatovører har jeg hørt.

 

Har spilt Zelda siden første gang jeg kunne holde en gameboy/spillkontroll å ELSKET hvert minutt av det så jeg tenkte da at jeg skulle ha en hyllest! Jeg skjønner det med kopiering av andres tatoveringer, men noe med Triforcen føler jeg må være tilstedeværende for å gjøre det virkelig fantastisk. Det står egentlig bare å bestemme en plass for tatoveringen, siden jeg ikke klarer å bestemme meg om jeg skal ha den på ryggen eller brystkassen.

Lenke til kommentar

Tjenestegjør for øvrig i Bodø(førstegangstjeneste) men jeg reiser til amerika på "perm" den 1 August og har da bestemt meg for å ta den der om det noen gang skal skje, bor til vanlig i Ålesund området og der er lite "profesjonelle" tatovører har jeg hørt.

 

Har spilt Zelda siden første gang jeg kunne holde en gameboy/spillkontroll å ELSKET hvert minutt av det så jeg tenkte da at jeg skulle ha en hyllest! Jeg skjønner det med kopiering av andres tatoveringer, men noe med Triforcen føler jeg må være tilstedeværende for å gjøre det virkelig fantastisk. Det står egentlig bare å bestemme en plass for tatoveringen, siden jeg ikke klarer å bestemme meg om jeg skal ha den på ryggen eller brystkassen.

Artister i USA vet ikke jeg så mye om, men du har sinnsykt mange dyktige der. Å finne frem til noen spesifike å anbefale overlater jeg til noen andre å gjøre ;)

Men i Ålesund ja. Jeg vet det er en som heter Victor Policheri (han har for øvrigt gjort en tatovering på låret mitt, og et par andre her på forumet. Du kan se min en side eller to bakover) som er utrolig dyktig, og pleier faktisk å være gjestetatovør i Ålesund noen ganger i året. Han anbefaler jeg på det sterkeste.

 

Triforce er nesten standard ;p Tenk på ditt favoritt zeldaspill, og kanskje bruke litt av temaet fra det? =) Policheri er utrlig kreativ. Han kan ta en idé eller tanke å gjøre den sinnsykt fet ;)

Lenke til kommentar

Tjenestegjør for øvrig i Bodø(førstegangstjeneste) men jeg reiser til amerika på "perm" den 1 August og har da bestemt meg for å ta den der om det noen gang skal skje, bor til vanlig i Ålesund området og der er lite "profesjonelle" tatovører har jeg hørt.

 

Har spilt Zelda siden første gang jeg kunne holde en gameboy/spillkontroll å ELSKET hvert minutt av det så jeg tenkte da at jeg skulle ha en hyllest! Jeg skjønner det med kopiering av andres tatoveringer, men noe med Triforcen føler jeg må være tilstedeværende for å gjøre det virkelig fantastisk. Det står egentlig bare å bestemme en plass for tatoveringen, siden jeg ikke klarer å bestemme meg om jeg skal ha den på ryggen eller brystkassen.

Artister i USA vet ikke jeg så mye om, men du har sinnsykt mange dyktige der. Å finne frem til noen spesifike å anbefale overlater jeg til noen andre å gjøre ;)

Men i Ålesund ja. Jeg vet det er en som heter Victor Policheri (han har for øvrigt gjort en tatovering på låret mitt, og et par andre her på forumet. Du kan se min en side eller to bakover) som er utrolig dyktig, og pleier faktisk å være gjestetatovør i Ålesund noen ganger i året. Han anbefaler jeg på det sterkeste.

 

Triforce er nesten standard ;p Tenk på ditt favoritt zeldaspill, og kanskje bruke litt av temaet fra det? =) Policheri er utrlig kreativ. Han kan ta en idé eller tanke å gjøre den sinnsykt fet ;)

 

Ja den må nesten være med for å gjør det til det episke jeg håper det blir.. Har lekt litt rundt med tanken på de diverse medaljongene du får etter hvert tempel, og vurderer å ta de tre første før Link blir stor i OOT, en i hver trekant i triforcen. men leker fortsatt rundt med designs og har mange tanker!

 

Vet du hvor det er han da "debuterer"? Er ett par steder i Ålesund de tatoverer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...