Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva med å i stedet for å tatovere et teit symbol fordi du sikkert ikke skjønner hele meningen, men fordi f.eks "lust" høres kult ut, sette deg inn i meningen og så tatovere en blanding av alle sammen?

 

Skjønner jo meningen, poenget er at jeg likte tegnet, og er ute etter noe av det samme. Et lite og stilrent noe som er noenlunde annonymt. Tips er velkommen!

 

 

 

SinRunes.gif

 

 

...forøvrig enig i det Detectable sa, og ville tenkt meg om et par ganger. Halsen er vel en av de kjipeste plassene å ha en tatovering man angrer på.

Lenke til kommentar

Nice! Han er jo latterlig dyktig. Hvor lang tid tok piecen din og hvor mye kom det på totalt? Jeg skulle innover til Oslo Ink og ta en prat med han på mandag, men han slo skulderen ut av ledd i helgen, så han er borte fra jobb inntil videre. Typisk! :thumbdown: På en annen side - Den som venter på noe godt venter ikke forgjeves.

Lenke til kommentar

NOINOINOINOINOI...når det gjelder asiatisk:)

Er ihvertfall han jeg skal gå til når det gjelder meg.

Jimmy er dyktig han også, men tenker mer horror og sånne ting.

Selv om han er flink i asiatisk også så er egentlig Noi i en egen klasse her i Norge ja.

 

Huff, får vel bare kaste inn hånkle og ta meg en tur inn til oslo og bli enig med noi hva som må gjøres, og når han har tid, og bare få avtalt noe.

Planlagt å vente ca 1 år, for å kunne få spart opp litt ekstra, og planlagt ting.

Men klarer ikke holde meg unna denne tråden engang, så kjenner det kribler i huden.

 

Regner med at han har ei ganske grei venteliste også, så litt tid vil man sikkert ha på seg. Liker uansett å ta tattoo på vinterhalvåret.

 

3-4 timer per arm, + litt ekstra, 15-20 timer totalt, 30k cash, burde vel gå greit alt i alt, ønsker å bli "ferdig" engang også.

 

Vet jeg hvor overtidspengene mine vil gå henne i det minste, greit å slippe å planlegge sånt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...