Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det finnes egentlig ikke tegn til de syv dødssyndene. Da pavestolen diktet dem opp, var det noen århundrer siden man skrev med bokstaver. Du kan like gjerne tatovere de kinesiske tegnene for sjalusi, grådighet osv. Tegnet kompisen din har er sannsynligvis bare noe random skval som betyr fint lite, med mindre tattovøren har gravd opp en betydning på et eller annet obskurt språk. Og da bør det jo være enklest å spørre kompisen din ller tattovøren hans for å høre hvilket, i stede for å få noen her til å lete for deg.

Lenke til kommentar

Har en kompis med de syv dødsyndene som sleeve, kul den. Er bedre å gjøre noe slikt en å ha 7 random "tegn" som skal stå for det..

 

Over til en annen sak, det å tusle rundt i Arendal by og se hva folk har på kroppen er nesten flaut. Ser ut som halve byen har vært på fylla i Bulgaria og funnet seg en flash der..

Lenke til kommentar

Som Arendal ikke var harry nok fra før av....

 

EYH!! :p

 

 

Jeg vurderer å ta en sleeve etterhvert og har en del ideer og noen bilder jeg kanskje vil ha med. Regner med det enkleste er å snakke med en tatovør og få han/ho til å sette den sammen eller lage et forslag?

Endret av Knewt
Lenke til kommentar

Du burde først og fremst bestemme deg, ikke ha ideer du kanskje vil ha :tease:

 

Og siden du er her så vet du sikkert at du ikke burde ta den i Arendal....

 

Hvis du finner en tatovør som som du liker stilen til og stoler på så foreslår jeg at du legger frem forslaget for h*n og la da tatovøren tegne et forslag.. Er flere ganger da jeg har hatt en ide jeg har syntes vært fet, og tatovøren har kommet med forslag som har gjort den enda bedre..

Lenke til kommentar
Gjest Harley Quinn

Endelig et skikkelig bilde av tattoveringa mi :D Og jeg er fortsatt storfornøyd med den, dog det på noen steder ahr flyti litt utover, men det er langs sort linje så bare pirkete meg som oppdager det....

 

37558_1555348803299_1222584588_31582626_5949694_n.jpg

Lenke til kommentar
Gjest Harley Quinn

Tror alle er enige om at den er skikkelig stilig, men jeg tar ikke sammenhengen mellom Jack og Mad Hatter

 

Damn, du er vel en av de få som har skjønt at det er hatten til mad hatter. Vel, lang historie kort, lovte kjæresten min at når jeg flyttet nordover skulle jeg tattoverer Jack. Han døde i påsken men jeg valgte fortsatt å tattoverer Jack og hatten er en hatt kjæresten min lagde til et kostymeparty en stund tilbake og som han har hatt på seg i profilbildet på facebook, altså en skjult måte å minne han på.. :) Alle som kjente han vet hvem sin hatt det er for å si det sånn.

 

Kul tatovering AnnChristin. :thumbup: De vanelige motivene ac Jack er ganske kjedelige synes jeg, men dette var genialt. :D

 

Satt sammen av tre forskjellige Jack's + hatten og rosen er min egen :D

Endret av AnnChristin
Lenke til kommentar

Har du snakket med han i det siste Mumsen?

 

Han skal få ta brystet mitt ja :love:

 

Enig i det med Noi ja :thumbup:

Vinner det som er omtrent her i norge.

 

 

Begynte på en sleeve hos han i helgen. Meget hyggelig mann :)

Endret av KHaug
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...