Gå til innhold

Windows 7 - Diskusjon, erfaringer og forslag (utdatert).


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det er også fullt mulig å få en 100% Genuine versjon av Windows 7 nå, men det er vel ikke lov å si hvordan - så det må dere nesten bare søke på nettet. Jeg kjører i hvert fall Windows 7 som det eneste operativsystemet på min PC nå, og det fungerer perfekt til tross for en gammel maskin!

 

 

det er også mulig å fjerne den "for testing purposes" helt nederst til høyre....

Lenke til kommentar
Det er også fullt mulig å få en 100% Genuine versjon av Windows 7 nå, men det er vel ikke lov å si hvordan - så det må dere nesten bare søke på nettet. Jeg kjører i hvert fall Windows 7 som det eneste operativsystemet på min PC nå, og det fungerer perfekt til tross for en gammel maskin!

 

 

det er også mulig å fjerne den "for testing purposes" helt nederst til høyre....

orbit_30 sin fix tenker du sikkert på. Fungerer fint den.

Lenke til kommentar

Tror ikke sikkerhet er noe stort problem med Win7 iom at det er en beta som først og fremst blir benyttet av datakyndige personer og ikke er så veldig utbredt. Liten gruppe for hackerene å ta dersom den ikke har felles sikkerhetshull som f.eks. Vista og/eller XP.

 

Hvis jeg får tak i Win7 uten å ha en key, kan jeg ikke da installere det uten key og bruke rearm i uaktivert modus en stund (noen mnd ihvertfall), og vil ikke Vista OEM key fungere?

Lenke til kommentar

Det stemmer nok det. Så det blir en sen fredagskveld... ;) Jeg vil veldig gjerne ha en gyldig beta key, så jeg kan kjøre alt av oppdateringer osv. uten å risikere at cracker slutter å virke!

 

Jeg spurte tidligere om det går bra å bruke 64bits på en Q6600 gamingmaskin. Uten noen svar... Har noen peiling på dette? Jeg vil ha bare operativsystemet på C og legge alt av spill og sånt på D, for å unngå trøbbel med rettighetene (som spesielt er et problem når spill installeres i C:\Program files).

Lenke til kommentar
Jeg spurte tidligere om det går bra å bruke 64bits på en Q6600 gamingmaskin. Uten noen svar... Har noen peiling på dette? Jeg vil ha bare operativsystemet på C og legge alt av spill og sånt på D, for å unngå trøbbel med rettighetene (som spesielt er et problem når spill installeres i C:\Program files).

 

Ingen grunn til at det ikke skal gå fint.

 

Men siden det fortsatt er en beta kan det være smart å ha dual-boot så du kan ha OSet du bruker nå i tillegg.

Lenke til kommentar
Det stemmer nok det. Så det blir en sen fredagskveld... ;) Jeg vil veldig gjerne ha en gyldig beta key, så jeg kan kjøre alt av oppdateringer osv. uten å risikere at cracker slutter å virke!

 

Jeg spurte tidligere om det går bra å bruke 64bits på en Q6600 gamingmaskin. Uten noen svar... Har noen peiling på dette? Jeg vil ha bare operativsystemet på C og legge alt av spill og sånt på D, for å unngå trøbbel med rettighetene (som spesielt er et problem når spill installeres i C:\Program files).

 

Det er ikke noe problem åkjøre 64 bit's os på en maskin du bruker til spill. I den senere tid har jeg aldri opplevd noen spill som har nektet å fungere på 64 bit's Os. Har forsåvidt brukt 64 bit's OS siden XP 64bit kom.

 

Snabel

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...